Havas Worldwide Prague

Copyright © 2016 HAVAS.
All rights reserved
Havas Worldwide

.

Výstava Retro v Národním muzeu

Přijďte se podívat do Národního muzea na výstavu Retro a to do 30. dubna 2017. Více info na www.nm.cz

Myšlenka televizního spotu je založena na českém rčení: "Ze zadu lyceum, ze předu muzeum!" Je to vtip, který naráží na to, jak může být žena hezká, dokud není vidět její tvář. Výstava Retro se inspiruje krásou, která nezestárla ani po desetiletích. Koná se v Národním muzeu jako součást národního dědictví.

Podívejte se na TV spot ZDE.

Amnesty International

Nová kampaň lidskoprávní organizace Amnesty International

Nová kampaň lidskoprávní organizace Amnesty International poutá k problematice ruských vězňů prostřednictvím 360° videa. Klip, který se natáčel v léčebně v pražských Bohnicích, zobrazuje šest minut před večerkou ve fiktivním ruském vězení. V těch skutečných Amnesty International sleduje případy několik desítek lidí, které v Rusku režim vězní za jejich názory, publikace, vyjadřování se na internetu nebo účast na demonstracích.

Jejich špatnou situaci má připomínat právě video, které na webu Prisonexit.org nejde přeskočit, návštěvník si ho musí přehrát celé, aby se dostal k možnosti podepsat petici na podporu konkrétních věžňů.

.

Žij svou vášeň

Jednou z významných specializací Havasu je omlazování značek. Byli jsme nadšeni, že můžeme využít toto know-how pro kultovní značku, jako je Becherovka. Jan Becher, zakladatel firmy, byl skutečný průkopník: inovativní, originální a vše, co dělal, dělal s vášní. Přesně tyto vlastnosti jsou v dnešní době velmi důležité pro mladé lidi. Jejich vnímání značky chceme změnit tím, že jim předvedeme Becherovku jako výsledek Janovy vášně. V kampani představujeme jeho osobnost v prostředí první poloviny 19. století, avšak s prvky ze současnosti (kostýmy, účes, jazyk apod.). Tato kombinace vedla k jedinečnému a vizuálně působivému konceptu. Naši ikonickou značku jsme tak navrátili do mysli mladých.

.

Centrum Černý Most a Chodov – Unexpected shopping

Nákupní centra v Praze čelí silné konkurenci. Proto pořádají akce a podpůrné programy s cílem přilákat a udržet zákazníky. Pochopení nákupního chování a udržení konzistentního obrazu je klíčem k úspěchu. Ale jen několik nákupních center toto využívá ke svému prospěchu. Náš klient Unibail Rodamco je jedním z nich. Ve spolupráci s agenturou Havas vystavěla skupina svou pozitivně vnímanou image na celoevropském konceptu „Unexpected shopping“. Jedinečný vizuální styl a vysoce kreativní a snadno rozpoznatelný tón komunikace dokonale podtrhují atraktivní portfolio značek a doplňkových služeb obou nákupních center.

T-Mobile

T-Mobile - Jak jednoduše komunikovat složitou technologii

Telefonní operátoři neustále zaplavují zákazníky novými produkty a nabídkami tarifů. Zákazníci se tak mohou cítit v množství možností ztracení a nerozhodní, a jen stěží pak dokáží určit, co opravdu chtějí. Díky dokonalé znalosti povahy našeho klienta a s vědomím rostoucí zákaznické obliby video formátů jsme nalezli jednoduché a efektivní řešení: pro prezentaci nové technologie jsme vytvořili krátké animované video. To krátce po spuštění zhlédlo již 195 000 uživatelů a jejich počet stále roste.

TV spot můžete shlédnout ZDE.

.

Muzeum Grévin - ZAPSALI JSME GRÉVIN DO POVĚDOMÍ JAKO KVALITNÍ ZNAČKU

Nováček v pražském zábavním průmyslu byl postaven tváří v tvář obecně špatnému vnímání místních voskových muzeí. Přesto se velmi rychle dokázal usadit v horní části přesyceného trhu volnočasových aktivit. Díky schopnosti agentury „prodat“ největší konkurenční výhodu klienta, kterou je neuvěřitelná propracovanost a realistický vzhled voskových soch, a také díky znalosti místního trhu a jeho spotřebitelů se nám podařilo vytvořit silnou komunikační platformu. Ta zvyšuje jak povědomí, tak počet návštěvníků. Kampaň byla postavena na myšlence, že každý chce (třeba i tajně) selfie s celebritou.

.

Citroën Promotion - Spojení sil s fenoménem Angry Birds

Dlouhodobá znalost českého automobilového trhu a schopnost identifikovat příslušná komunikační témata jsou jedním z nejvyšších trumfů Havas Prague. U nejnovější reklamní kampaně Citroënu jsme spojili své síly se slavnými postavami mobilních her Angry Birds, které v květnu přicházejí do českých kin. Naše plně integrovaná kampaň představuje řadu modelů Citroën prostřednictvím svých opeřených zástupců, kteří na základě svého vzhledu a charakteru zosobňují jednotlivé vozy.

Televizní spot můžete shlédnout ZDE.

.

Bernard Bohemian Ale - Pomáháme Davidovi bojovat s Goliášem

Patnáctiletý vztah s klientem, spolupráce v oblasti komunikačních strategií a dokonalé znalosti portfolia značky Bernard mají zásluhu na úspěchu unikátní produktové novinky – prvního českého piva ALE. V zemi, ve které dominují ležáky, se stává svrchně kvašené pivo ALE prvním vyzyvatelem tradičního způsobu vaření. Kampaň je založena na hře se slovem ALE, jehož význam je v češtině odlišný, a nabízí tak textově zábavné dvojsmysly. Tento nový produkt byl uveden na trh tak úspěšně, že výrobní linka jede naplno.

.

Air France - Trochu Francie ve vzduchu

Vzrůstající počet nízkonákladových leteckých společností a „demokratizace“ cestování letadlem přiměly Air France zaměřit se na svou přidanou hodnotu. Cíl byl jednoduchý: znovu dobýt vedoucí pozici díky vysoce kvalitní péči o cestující a jejich pohodlí. S našimi hlubokými znalostmi místního trhu a úzkou vazbou na tvůrčí centrum ve Francii jsme byli schopni nalézt účinná témata komunikace, řešit okamžité potřeby klienta a zároveň udržet konzistentní image. V naší kampani zdůrazňujeme francouzskou otevřenost, multikulturalismus a pozitivní hodnoty této země, jako je umění žít, francouzský elán či pověstnou gastronomii. Díky tomu jsme vyzdvihli image letecké společnosti vysoké kvality.

.

Partnerství

Komerční banka byla vždy partnerem, o kterého se její klienti mohou opřít. Proto uvedla tuto kampaň, která připomněla veřejnosti její základní hodnoty a ukázala, že mnohem důležitější než mít rád svoji banku je možnost spolehnout se na ni.

.

Autopojištění

Cílem kampaně na autopojištění bylo oslovit mladší cílovou skupinu ve věku od 25 do 35 let, na kterou se Generali v ČR nově zaměřuje. Kromě omlazení klientů chce Generali oslovit aktivní lidi s dobrodružnou povahou. Těm také přizpůsobila svou komunikaci, jejíž první vlaštovkou je právě vizuál s nabídkou autopojištěni. Nově využíváme vizuálně velmi zajímavé fotografie, ve kterých se odráží charakter a zájmy cílové skupiny.

.

Cestovní pojištění

Úkolem bylo připravit sadu vizuálů, které by v zimním období komunikovali unikátní cestovní pojištění určené klientům, kteří se rádi věnují adrenalinovým sportům.

.

Žádné další potíže se splátkami

V kampani na RePůjčku od Equa bank dramatizujeme pocity lidí, kteří každý měsíc zápasí s vysokými splátkami svých půjček. Toto klání ukazujeme na souboji dvou šermířů. Náš hrdina je při něm vysokým šermířem ztělesňujícím vysoké splátky tlačen do čím dál větší defenzivy. Ve zlomovém okamžiku se ale rozhodne pro změnu - RePůjčku - a vysokých splátek se zbaví. Nového soupeře ztělesňujícího nízké splátky pak hravě zvládne. 

V ostatních médiích pak plynule navazujeme na televizní spot, kde jako dodatečný benefit prezentujeme TV zdarma.

TV spot můžete shlédnout ZDE.

.

KB G2

Rozluč se s rodiči, pořiď si konto G2 a získej nezávislost. Poslední kampaň na studentské konto G2 pro Komerční banku s tématem "Letos naposled".

Pro shlédnutí TVC klikněte na tento ODKAZ.

.

Bernard představuje první svrchně kvašené pivo

Pivovar Bernard představuje českému pivnímu trhu První Bohemian Ale. Svrchně kvašené pivo nabourává v zemi ovládané ležáky tradiční představu o pivu. Kampaň je založena na variaci headlinů, které si hrají s dvojsmyslem:

ALE - název piva a ALE - odporovací větná spojka.

.

Neuvěřitelná setkání se stanou skutkem

U příležitosti otevření prvního muzea voskových figurín světové úrovně v Praze jsme vytvořili kampaň, která vystihuje podstatu tohoto magického místa.

Místa, kde se nemožné stává možným, kde neuvěřitelné je realitou. A právě neuvěřitelná setkání se stala tématem kampaně. Vytvořili jsme vizuály, které spojují nejvýznamnější osobnosti minulosti i současnosti, jejichž setkání není možné nikde jinde, než v Muzeu Grévin.

Eko-kom

Lední medvědi milují Čechy, samosebou!

24. března jsme uvedli první část nové televizní kampaně na podporu a propagaci třídění odpadu. Klip Eko-Komu s polárním medvědem je prvním příběhem z plánované série videí, která naleznete i na ostatních mediálních kanálech. Klikněte na link a podívejte se, jak lední medvěd projeví vděčnost českému polárníkovi za recyklování odpadu.

http://www.samosebou.cz/cyklus-tv/polarni-objeti

See more...

Citroen

Fantomas se vrací!

Automobilka Citroën odstartovala novou kampaň, kterou pro ni vytvořila agentura Havas Worldwide Prague. Cílem kampaně bylo komunikovat akci „Den otevřených dveří“ atraktivním způsobem, který by přilákal zákazníky do showroomů. Na jaře a na podzim pořádá dny otevřených dveří většina automobilek, proto je v tomto období těžké veřejnost zaujmout.

See more...

Amnesty International

3 minuty stačí

Připravili jsme webové stránky, na kterých může každý zapojit své jméno do řetězu, který vede z Česka přímo do konkrétní věznice. Jakmile svůj podpis odešlete, vaše jméno se objeví v mapách společnosti Google jako nový článek tohoto řetězu.

Svůj podpis můžete sdílet na Facebooku a šířit tak informace o projektu. Ve stejném designu jsme připravili i banner odkazující na tuto stránku.

See more...

Český helsinský výbor

Kulka

Pro Český helsinský výbor jsme vytvořili spot ke 20. výročí rozdělení Československa na Českou a Slovenskou republiku, které proběhlo bez jediného výstřelu.

Bylo to jediné mírové rozdělení státu od roku 1989 dodnes. Spot byl natočen ve spolupráci s Armada Films a získal Grand Prix v ADC Creative Awards 2014.

See more...

O2

První interaktivní časopis v České republice

Originál - magazín O2 – oslavil rok své existence. Dobrý důvod, proč přijít s něčím opravdu speciálním.

See more...

FELIWAY

Feliway - Parallax Experience

Uživatelé, kteří navštíví Feliway stránku poprvé, jsou přesměrováni na paralax microsite. Ta dokáže díky zajímavě vykreslenému příběhu uživatele zaujmout a představí jim jak značku, tak sortiment, který nabízí.

See more...

HAVAS WORLDWIDE PRAGUE OCENIL ČESKOU KREATIVITU A DESIGN

HAVAS DESIGN PÍSMENE H

Kov

Bronz, stříbro a zlato – všechny jsou lesklé, všechny jsou vzácné, jsou to tři prvky používané k výrobě medailí, cen, jako ocenění práce, vytrvalosti, kreativity a houževnatosti. Design ukazuje poddajné vlastnosti kovů po jejich zahřátí, aby je bylo možné tvarovat a formovat předtím, než znovu ztvrdnou a stanou se nezničitelnými. Řez propůjčil designu anatomický aspekt, takže vidíme dovnitř a vnímáme kreativní jádro.

Michal Froněk a Jan Němeček jsou spoluzakládajícími členy renomované české umělecké skupiny Olgoj Chorchoj, jejíž práce byly vystavovány po celém světě. Byli společně oceněni na Czech Grand Design za „Pana Vejce“ a cenou Grand designér 2010.



HAVAS DESIGN PÍSMENE A

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

Papír

Společnost Euro RSCG se mění na Havas Worldwide a jako symbol znovuzrození použili designéři všechna oznámení o udělení cen, která spálili na popel. Stejně jako mytická bytost zvaná Fénix, tak i Havas Worldwide se pozvedá z popela, aby prožila další dlouhý cyklus.

Daniel Poštaa Zdeněk Vacek vystavovali svá díla na mezinárodní scéně a vyhráli řadu cen za design v tuzemsku i v cizině, včetně cen Czech Grand Design Designér roku a Nejlepší návrhář šperků roku 2011, poslední zmíněnou získali jako tým. V roce 2011 spojili své umění a vytvořili šperkařskou značku Zorya.

HAVAS DESIGN PÍSMENE V

HAVAS DESIGN PÍSMENE V

Dřevo

Tento design reprezentuje labyrint podobný bludišti mysli, kde se hojně vyskytují znalosti, myšlenky a reflexy, kde jsou nápady přiváděny na svět, vinou se a cestují skrz kůru mozkovou, po cestě dozrávají a na konci dosáhnou svého cíle. Pevné ideje. Dřevo zosobňuje tvrdost kombinovanou s ohebností a stálou přírodní hodnotu.

René Šulc vystudoval na renomované pražské Vysoké škole uměleckoprůmyslové a spolupracoval s belgickým designérem Maartenem van Severenem. René založil v roce 2006 Studio Inveno, které se soustřeďuje na design osvětlení, nábytku a produktový design.

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

Sklo

Jako je sklo průhledné, tak naše společnost tíhne k otevřenosti, komunikaci a spolehlivosti. Sklo je amorfní, přesto pevné. Pevné, přesto křehké. Křehké, avšak tvrdé. Nicméně nade vším tím je sklo nejtransparentnějším ze všech přírodních materiálů, takže když skrz ně září slunce, celé spektrum barev se stává viditelným pouhým okem, jakýmsi zjevením světla.

Návrhářství sklotvorby Ronyho Plesla se dočkalo mezinárodních úspěchů. Stále získává nové zkušenosti ve workshopech v La Ville Arson v Nice, Tittot v Taipei a ve studiu F. Raggiho a D. Puppa v Miláně. Získal například ocenění Czech Grand Design 2011, Designér roku 2007 a Red Dot.

HAVAS DESIGN PÍSMENE S

HAVAS DESIGN PÍSMENE S

Keramika

Tento návrh vyrobený z keramiky je jemný a humorný a čerpá z minulosti i díky částem, jejichž výroba se datuje do roku 1958, což je spojuje s dobou vzniku budovy agentury. Κεραμικός je neorganická, nekovová, spjatá s dávnou minulostí a pevně zakořeněná v české tradici. Od hrubé rané kameniny ke kvalitnímu porcelánu je keramika neustále znovu objevována, přehodnocována a vzdoruje nahodilostem módy.

Maxim Velčovskýje spoluzakladatelem studia Qubus design a podílel se na více než šedesáti skupinových mezinárodních výstavách. Jeho práce byla publikována v Twenty-First Century Design a získal ocenění Best Work od Wallpaperu.Rovněž mu byla udělena cena Designér roku 2007 a byl požádán o spolupráci na montáži českého pavilonu na EXPO 2010.