Havas Worldwide Prague

Copyright © 2016 HAVAS.
All rights reserved

.

Výstava Retro v Národním muzeu

Přijďte se podívat do Národního muzea na výstavu Retro a to do 30. dubna 2017. Více info na www.nm.cz

Myšlenka televizního spotu je založena na českém rčení: "Ze zadu lyceum, ze předu muzeum!" Je to vtip, který naráží na to, jak může být žena hezká, dokud není vidět její tvář. Výstava Retro se inspiruje krásou, která nezestárla ani po desetiletích. Koná se v Národním muzeu jako součást národního dědictví.

Podívejte se na TV spot ZDE.

Amnesty International

Nová kampaň lidskoprávní organizace Amnesty International

Nová kampaň lidskoprávní organizace Amnesty International poutá k problematice ruských vězňů prostřednictvím 360° videa. Klip, který se natáčel v léčebně v pražských Bohnicích, zobrazuje šest minut před večerkou ve fiktivním ruském vězení. V těch skutečných Amnesty International sleduje případy několik desítek lidí, které v Rusku režim vězní za jejich názory, publikace, vyjadřování se na internetu nebo účast na demonstracích.

Jejich špatnou situaci má připomínat právě video, které na webu Prisonexit.org nejde přeskočit, návštěvník si ho musí přehrát celé, aby se dostal k možnosti podepsat petici na podporu konkrétních věžňů.

.

Žij svou vášeň

Jednou z významných specializací Havasu je omlazování značek. Byli jsme nadšeni, že můžeme využít toto know-how pro kultovní značku, jako je Becherovka. Jan Becher, zakladatel firmy, byl skutečný průkopník: inovativní, originální a vše, co dělal, dělal s vášní. Přesně tyto vlastnosti jsou v dnešní době velmi důležité pro mladé lidi. Jejich vnímání značky chceme změnit tím, že jim předvedeme Becherovku jako výsledek Janovy vášně. V kampani představujeme jeho osobnost v prostředí první poloviny 19. století, avšak s prvky ze současnosti (kostýmy, účes, jazyk apod.). Tato kombinace vedla k jedinečnému a vizuálně působivému konceptu. Naši ikonickou značku jsme tak navrátili do mysli mladých.

.

Centrum Černý Most a Chodov – Unexpected shopping

Nákupní centra v Praze čelí silné konkurenci. Proto pořádají akce a podpůrné programy s cílem přilákat a udržet zákazníky. Pochopení nákupního chování a udržení konzistentního obrazu je klíčem k úspěchu. Ale jen několik nákupních center toto využívá ke svému prospěchu. Náš klient Unibail Rodamco je jedním z nich. Ve spolupráci s agenturou Havas vystavěla skupina svou pozitivně vnímanou image na celoevropském konceptu „Unexpected shopping“. Jedinečný vizuální styl a vysoce kreativní a snadno rozpoznatelný tón komunikace dokonale podtrhují atraktivní portfolio značek a doplňkových služeb obou nákupních center.

T-Mobile

T-Mobile - Jak jednoduše komunikovat složitou technologii

Telefonní operátoři neustále zaplavují zákazníky novými produkty a nabídkami tarifů. Zákazníci se tak mohou cítit v množství možností ztracení a nerozhodní, a jen stěží pak dokáží určit, co opravdu chtějí. Díky dokonalé znalosti povahy našeho klienta a s vědomím rostoucí zákaznické obliby video formátů jsme nalezli jednoduché a efektivní řešení: pro prezentaci nové technologie jsme vytvořili krátké animované video. To krátce po spuštění zhlédlo již 195 000 uživatelů a jejich počet stále roste.

TV spot můžete shlédnout ZDE.

.

Muzeum Grévin - ZAPSALI JSME GRÉVIN DO POVĚDOMÍ JAKO KVALITNÍ ZNAČKU

Nováček v pražském zábavním průmyslu byl postaven tváří v tvář obecně špatnému vnímání místních voskových muzeí. Přesto se velmi rychle dokázal usadit v horní části přesyceného trhu volnočasových aktivit. Díky schopnosti agentury „prodat“ největší konkurenční výhodu klienta, kterou je neuvěřitelná propracovanost a realistický vzhled voskových soch, a také díky znalosti místního trhu a jeho spotřebitelů se nám podařilo vytvořit silnou komunikační platformu. Ta zvyšuje jak povědomí, tak počet návštěvníků. Kampaň byla postavena na myšlence, že každý chce (třeba i tajně) selfie s celebritou.

.

Citroën Promotion - Spojení sil s fenoménem Angry Birds

Dlouhodobá znalost českého automobilového trhu a schopnost identifikovat příslušná komunikační témata jsou jedním z nejvyšších trumfů Havas Prague. U nejnovější reklamní kampaně Citroënu jsme spojili své síly se slavnými postavami mobilních her Angry Birds, které v květnu přicházejí do českých kin. Naše plně integrovaná kampaň představuje řadu modelů Citroën prostřednictvím svých opeřených zástupců, kteří na základě svého vzhledu a charakteru zosobňují jednotlivé vozy.

Televizní spot můžete shlédnout ZDE.

.

Bernard Bohemian Ale - Pomáháme Davidovi bojovat s Goliášem

Patnáctiletý vztah s klientem, spolupráce v oblasti komunikačních strategií a dokonalé znalosti portfolia značky Bernard mají zásluhu na úspěchu unikátní produktové novinky – prvního českého piva ALE. V zemi, ve které dominují ležáky, se stává svrchně kvašené pivo ALE prvním vyzyvatelem tradičního způsobu vaření. Kampaň je založena na hře se slovem ALE, jehož význam je v češtině odlišný, a nabízí tak textově zábavné dvojsmysly. Tento nový produkt byl uveden na trh tak úspěšně, že výrobní linka jede naplno.

.

Air France - Trochu Francie ve vzduchu

Vzrůstající počet nízkonákladových leteckých společností a „demokratizace“ cestování letadlem přiměly Air France zaměřit se na svou přidanou hodnotu. Cíl byl jednoduchý: znovu dobýt vedoucí pozici díky vysoce kvalitní péči o cestující a jejich pohodlí. S našimi hlubokými znalostmi místního trhu a úzkou vazbou na tvůrčí centrum ve Francii jsme byli schopni nalézt účinná témata komunikace, řešit okamžité potřeby klienta a zároveň udržet konzistentní image. V naší kampani zdůrazňujeme francouzskou otevřenost, multikulturalismus a pozitivní hodnoty této země, jako je umění žít, francouzský elán či pověstnou gastronomii. Díky tomu jsme vyzdvihli image letecké společnosti vysoké kvality.

.

Internet na doma

Nová kampaň T-Mobile je zaměřena na komunikaci internetu na doma. Je zasazena do celoročního exekučního konceptu Klinika, který střídá loňské Agenty. V roce 2016 se tak veškerá komunikace bude nějakým způsobem dotýkat lékařského prostředí. Ne jinak je tomu i v případě současné kampaně. Na prodejnách T-Mobile, které jsou naším hlavním „médiem“, se tak potkáte s lékaři a sestřičkami, kteří se snaží zbavit příchozí zákazníky nepříjemné oflajnitýdy.

.

Partnerství

Komerční banka byla vždy partnerem, o kterého se její klienti mohou opřít. Proto uvedla tuto kampaň, která připomněla veřejnosti její základní hodnoty a ukázala, že mnohem důležitější než mít rád svoji banku je možnost spolehnout se na ni.

.

Autopojištění

Cílem kampaně na autopojištění bylo oslovit mladší cílovou skupinu ve věku od 25 do 35 let, na kterou se Generali v ČR nově zaměřuje. Kromě omlazení klientů chce Generali oslovit aktivní lidi s dobrodružnou povahou. Těm také přizpůsobila svou komunikaci, jejíž první vlaštovkou je právě vizuál s nabídkou autopojištěni. Nově využíváme vizuálně velmi zajímavé fotografie, ve kterých se odráží charakter a zájmy cílové skupiny.

.

Cestovní pojištění

Úkolem bylo připravit sadu vizuálů, které by v zimním období komunikovali unikátní cestovní pojištění určené klientům, kteří se rádi věnují adrenalinovým sportům.

.

Žádné další potíže se splátkami

V kampani na RePůjčku od Equa bank dramatizujeme pocity lidí, kteří každý měsíc zápasí s vysokými splátkami svých půjček. Toto klání ukazujeme na souboji dvou šermířů. Náš hrdina je při něm vysokým šermířem ztělesňujícím vysoké splátky tlačen do čím dál větší defenzivy. Ve zlomovém okamžiku se ale rozhodne pro změnu - RePůjčku - a vysokých splátek se zbaví. Nového soupeře ztělesňujícího nízké splátky pak hravě zvládne. 

V ostatních médiích pak plynule navazujeme na televizní spot, kde jako dodatečný benefit prezentujeme TV zdarma.

TV spot můžete shlédnout ZDE.

.

KB G2

Rozluč se s rodiči, pořiď si konto G2 a získej nezávislost. Poslední kampaň na studentské konto G2 pro Komerční banku s tématem "Letos naposled".

Pro shlédnutí TVC klikněte na tento ODKAZ.

.

Bernard představuje první svrchně kvašené pivo

Pivovar Bernard představuje českému pivnímu trhu První Bohemian Ale. Svrchně kvašené pivo nabourává v zemi ovládané ležáky tradiční představu o pivu. Kampaň je založena na variaci headlinů, které si hrají s dvojsmyslem:

ALE - název piva a ALE - odporovací větná spojka.

Modra Pyramida

Všechno je to o lidech

V Modré pyramidě jsou tím nejdůležitějším klienti. Jejich finanční poradci jsou v kampani prezentováni jako opravdoví finanční odborníci. Pro zákazníky představují partnery, kteří se snaží splnit jejich plány a sny, a proto kombinují produkty Modré pyramidy s produkty zastřešující její finanční instituce, Komerční banky.

V nejnovější kampani používá Modrá pyramida moudrou sovu, která je v posledních letech jejím maskotem.

Pro shlédnutí TVC klikněte  na tento ODKAZ.

FIDORKA

DVA POŘÁDNĚ VYKUTÁLENÉ SPOTY NA FIDORKU

TV spoty s letní tematikou tentokrát zachycují partu od Fidorky u vody a na motorkářském výletě. Aktéři zažívají nové situace s Fidorkou, která je inspiruje k hravosti a vymýšlení spontánních legrácek. Natáčení reklamních spotů v režii Milana Šteindlera probíhalo na Proboštských jezerech a v Praze.

Na nové spoty se podívejte ZDE:  MOTORKA a DEKA

komercni banka

Grantový program Nastartujtese.cz

Pro našeho klienta Komerční banku jsme připravili kampaň na podporu mladých a začínajících podnikatelů.

Cílem této kampaně bylo posílit vnímání banky jako silného partnera pro začínající podnikatele. Banka se proto rozhodla finančně je podpořit v grantovém projektu Nastartujte se.

See more...

Citroen

CITROËN NOVĚ SE SIMONOU KRAINOVOU

Společnost Citroën Česká republika uvádí novou komunikační kampaň na podporu prodeje kompletní řady modelů DS, kterou vytvořila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague. Focení čtyř image vizuálů vozů DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5 určených pro reklamní inzeráty a exkluzivní plakáty probíhalo na pražském letišti Kbely. Vedle vozů pózovala top modelka a brand ambasadorka řady DS Simona Krainová.

Po úspěšné kampani s Fantomasem, která pomohla rekordním prodejům vozů Citroën v uplynulých měsících, připravil Havas Worldwide Prague kreativně již druhou lokální kampaň. “Společnost Citroën všechny své kampaně vytváří centrálně, lokální produkce na úrovni národních marketingových oddělení jsou spíše výjimečné. Jako jedno z mála má české zastoupení Citroënu výjimku”, komentuje Lukáš Prokop, Senior Brand manažer Havas Worldwide Prague.

.

Víte, jak talentovaní mohou být bankovní poradci?

Podívejte se na náš nový TV spot pro KB a zjistíte to.

Jednou ze silných stránek Komerční banky je vysoký standard finančního poradenství. Tato skutečnost se stala hlavním tématem naší nové kampaně, která je součástí úspěšné série „Gentlemani“. Podívejte se sami, jak nadaný může být bankovní poradce KB, tentokrát v roli detektiva.

Na nový TV spot se můžete podívat ZDE.

.

Neuvěřitelná setkání se stanou skutkem

U příležitosti otevření prvního muzea voskových figurín světové úrovně v Praze jsme vytvořili kampaň, která vystihuje podstatu tohoto magického místa.

Místa, kde se nemožné stává možným, kde neuvěřitelné je realitou. A právě neuvěřitelná setkání se stala tématem kampaně. Vytvořili jsme vizuály, které spojují nejvýznamnější osobnosti minulosti i současnosti, jejichž setkání není možné nikde jinde, než v Muzeu Grévin.

BeBe Dobré ráno

BeBe Dobré ráno – aktivisté

Reklamní spot poslední kampaně BeBe Dobré ráno dramatizuje nedostatek energie v dopoledních hodinách, který pociťují někteří lidé. Ambasadoři značky poukazují na přínosy vyvážené snídaně v podobě Bebe Dobré ráno. Díky ní začíná každý den pozitivně a s pořádnou dávkou energie.

See more...

Brumík

Brumík s lesním ovocem

Tato kampaň navazuje na úspěšné uvedení produktu Brumík ovocné pyré v minulém roce. Představuje nám nové lesní ovocné příchutě spolu s řadou již oblíbených ovocných svačinek. Animovaný medvídek Brumík, kamarád malých objevitelů, je nadaný básník a ve verších nám představuje nové i stávající šťavnaté příchutě.

See more...

Carte Noire

Interaktivní román na pokračování Carte Noire

Značka kávy Carte Noire je silně propojena s francouzskou elegancí a vášní. A právě literatura dodala ten správný impuls pro vytvoření nové online kampaně: interaktivní román Carte Noire od Radky Třeštíkové a jejích čtenářů.

See more...

Eko-kom

Lední medvědi milují Čechy, samosebou!

24. března jsme uvedli první část nové televizní kampaně na podporu a propagaci třídění odpadu. Klip Eko-Komu s polárním medvědem je prvním příběhem z plánované série videí, která naleznete i na ostatních mediálních kanálech. Klikněte na link a podívejte se, jak lední medvěd projeví vděčnost českému polárníkovi za recyklování odpadu.

http://www.samosebou.cz/cyklus-tv/polarni-objeti

See more...

.

Tassimo cash back – promo akce

Tato akce na podporu prodeje vyzývá zákazníky ke koupi populárního kávovaru z vybrané řady a tím k získání části peněz nazpět.

Krátký spot podporuje online a instore komunikaci promo akce na získání peněz nazpět.

See more...

Citroen

Fantomas se vrací!

Automobilka Citroën odstartovala novou kampaň, kterou pro ni vytvořila agentura Havas Worldwide Prague. Cílem kampaně bylo komunikovat akci „Den otevřených dveří“ atraktivním způsobem, který by přilákal zákazníky do showroomů. Na jaře a na podzim pořádá dny otevřených dveří většina automobilek, proto je v tomto období těžké veřejnost zaujmout.

See more...

.

KB Gentleman

Za účelem propagace revolučních výhod osobního účtu zahájila Komerční banka novou kampaň s postavou gentlemana.

See more...

Amnesty International

3 minuty stačí

Připravili jsme webové stránky, na kterých může každý zapojit své jméno do řetězu, který vede z Česka přímo do konkrétní věznice. Jakmile svůj podpis odešlete, vaše jméno se objeví v mapách společnosti Google jako nový článek tohoto řetězu.

Svůj podpis můžete sdílet na Facebooku a šířit tak informace o projektu. Ve stejném designu jsme připravili i banner odkazující na tuto stránku.

See more...

Český helsinský výbor

Kulka

Pro Český helsinský výbor jsme vytvořili spot ke 20. výročí rozdělení Československa na Českou a Slovenskou republiku, které proběhlo bez jediného výstřelu.

Bylo to jediné mírové rozdělení státu od roku 1989 dodnes. Spot byl natočen ve spolupráci s Armada Films a získal Grand Prix v ADC Creative Awards 2014.

See more...

Styx

Styx jsou pohodlné

Důležité je cítit se příjemně, zatímco na sobě nosíte pohodlné pánské prádlo Styx. Zkrátka – jako v pokojíčku.

Amnesty International

Labyrint pro Amnesty International

Amnesty International po celém světě usiluje o osvobození lidí zatčených z politických nebo náboženských důvodů. V printu ukazujeme, že každý podpis pomůže nespravedlivě vězněným v cestě z vězení na svobodu.

Peníze

Peníze

Národní muzeum spustilo TV kampaň k výstavě "Peníze".

Spot, který říká "Všichni by chtěli na výstavu Peníze, ale jen někteří budou moci" najdete ZDE.

O2

První interaktivní časopis v České republice

Originál - magazín O2 – oslavil rok své existence. Dobrý důvod, proč přijít s něčím opravdu speciálním.

See more...

.

Třídění odpadu? SAMOSEBOU!

Samosebou.cz je web, který se snaží třídění odpadu zpopularizovat mezi mladou generací a to zábavnou formou pomocí videoklipů, filmů a her.

See more...

Nutricia

Kreativní koncept internetového obchodu Hrave-zdrave.cz

Náš klient Nutricia nás oslovil s nevšední výzvou – připravit nejen design, ale také celý kreativní koncept jejich internetového obchodu. E-shop je novým kanálem, který má za cíl zvýšit prodeje výrobků značek Hami a Nutrilon, zaměřených na matky s malými dětmi. Připravili jsme hravý koncept portálu Hrave-zdrave.cz a převedli ho do podoby příjemného internetového obchodu.

See more...

.

Facebook - náborová kampaň

Zábavná lekce o tom jak udělat náborovou kampaň roku, čistě digitální a s minimálním rozpočtem. Tato kampaň získala Zlato v soutěži Digital Communication Awards 2013 a Bronz v ADC Creative Awards 2014.

See more...

EKONTICI II

EKO-KOM - Ekontíci II

Převlékli jsme zábavnou hru s tříděním odpadu do nového kabátu!

See more...

FELIWAY

Feliway - Parallax Experience

Uživatelé, kteří navštíví Feliway stránku poprvé, jsou přesměrováni na paralax microsite. Ta dokáže díky zajímavě vykreslenému příběhu uživatele zaujmout a představí jim jak značku, tak sortiment, který nabízí.

See more...

.

NUTRILON

Zhlédněte kampaň na znovuuvedení značky Nutrilon.

See more...

KB - NASTARTUJTE SE

ZAČNĚTE PODNIKAT DÍKY KB!

Nový program Komerční Banky "Nastartujte se" má za cíl pomoci začínajícím podnikatelům.

See more...

EKO-KOM

JE ČAS VYNÉST SMETÍ (A ZACHRÁNIT PLANETU).

Díky dlouhodobé spolupráci mezi Havas Worldwide Prague a EKO-KOM, třídí odpad 70% obyvatel ČR.

See more...

PENZIČKA

PENZIČKA ČESKÉ POJIŠŤOVNY - "ABYSTE VE STÁŘÍ NEMUSELI IMPROVIZOVAT"

Objevte novou kampaň České pojišťovny: "Abyste ve stáří nemuseli improvizovat".

See more...

BRUMÍK OVOCNÝ

BRUMÍK OVOCNÝ - TV KAMPAŇ

Podívejte se na uvedení nové svačinky od Brumíka s bohatou jablečnou či jahodovou náplní.

See more...

Bambino

Bambino TV kampaň

Značka sýrů Bambino, populární na slovenském trhu, je známa hlavně díky dlouhé tradici a specifickému tvaru připomínajícímu klobásu.

See more...

G2

KONTO G2 OD KOMERČNÍ BANKY

Konto G2 od Komerční banky pomáhá studentům postavit se na vlastní nohy.

See more...

Amnesty International

Dětští vojáci znovu v Čechách

Od roku 1953 má Česká republika znovu dětské vojáky. Tentokrát naštěstí jen jako společný filmový projekt Amnesty International a Havas Worldwide Prague. Nový spot mířící do českých kin a na televizní obrazovky,jistě nenechá chladného žádného z rodičů. Česká pobočka  Amnesty International je na něj právem hrdá.

See more...

OCENĚNÍ PRO AMNESTY INTERNATIONAL

AMNESTY INTERNATIONAL ČESKÁ REPUBLIKA SPOUŠTÍ NOVOU ONLINE VZDĚLÁVACÍ HRU S TÉMATEM LIDSKÝCH PRÁV

Amnesty International Česká republika spustila jakožto součást vzdělávacího programu zaměřeného na lidská práva novou flashovou hru „Udělejte si IQ test zdarma“. Tato hra je dostupná v anglickém i českém jazyce a může být sdílena přes Facebook a další sociální sítě a média. Kampaň byla oceněna jako Nejlepší internetový projekt v soutěži Dárcovského fóra (Donors Forum) „Buďte vidět“ (Be Visible).

<> Aplikaci můžete zhlédnout po kliknutí na tento odkaz.

KB

MOUDROST KOMERČNÍ BANKY V INVESTICÍCH A SPOŘENÍ

Komerční banka právě spustila novou kampaň k propagaci svých investičních a spořicích služeb a produktů. Byla natočena ve Vietnamu a zavede nás do šaolinského chrámu. Zde najdeme skupinu mnichů ztělesňujících mistry finančního umění a poskytujících cenné rady o efektivní správě vašich financí. Video zhlédnete po kliknutí na odkaz níže.

See more...

Modra Pyramida

NABÍDKA FINANČNÍHO PORADENSTVÍ MODRÉ PYRAMIDY

Modrá pyramida představuje nabídku finančního poradenství a ukazuje své různorodé portfolio produktů.

See more...

.

BALÍČEK O2 INTERNET

Tato kampaň byla zaměřena na mladý rezidentní segment a nabízela spotřebitelům vhodný balíček internetu na doma plus bonus podle volby zákazníka. Kreativní myšlenka je založena na jednoduchém, nicméně snadno rozlišitelném vzhledu pouťového stánku se vzduchovkou, kde si každý může užít legraci a získat ceny. Kampaň byla vedena v různých médiích včetně billboardů a plakátů, internetových bannerů, direct mailingu atd.

O2 GEOMARKETING

GEOMARKETING V O2

Tato kampaň se zaměřila na specifickou skupinu zákazníků – uživatele WiFi, a to především na venkově. Cílem kampaně bylo poskytnout výjimečnou nabídku a balíčky produktů pro každý region, stejně jako zvýšit návštěvnost prodejen O2. Nová strategie přišla s atraktivním formátem „regionálních periodik“. Ta cílí na každý region zvlášť a komunikuje nabídku s lokálně zaměřeným obsahem.

.

SKUTEČNÁ LÁSKA K FILMU

Festival bollywoodského filmu 2012 nabídl fanouškům tohoto žánru velké množství indických snímků. Jde v nich především o zpěv, tanec a samozřejmě o lásku. Reklama je lehce ironická a představuje krátký bollywoodský film o lásce a vášni přímo na březích řeky Vltavy.

See more...

KB

NAJDU PRO VÁS CHYTRÉ ŘEŠENÍ

In line with the successful and long running communication concept that each of Komercni Banka’s product is personified, this young and bright school girl represents the future of banking with KB’s innovative field products and services.

See more...

Amnesty International

DORT AMNESTIE

Narozeninový dort Amnesty International k padesátému výročí jejího vzniku, který je tvarován jako hlava jednoho ze slavných diktátorů a oslavuje boj Amnesty International za svobodu.

See more...

Amnesty International

KAMENY PRO SAKINEH

Při spolupráci s renomovanou organizací Amnesty International, zaměřující se na lidská práva, jsme vytvořili koncept, vyvinuli a produkovali facebookovou kamaň „Kameny pro Sakineh“, která měla výrazný dopad.

See more...

Carte Noire

PŘÍBĚHY VE ZNAMENÍ TOUHY

Jako ocenění známého výrobku Carte Noire „Káva ve znamení touhy“ jsme požádali 15 českých a slovenských spisovatelů, aby na stránky této značky napsali krátké příběhy na téma Touha.

See more...

Potten & Pannen

Potten & Pannen

Společnost Potten & Pannen – Staněk dováží luxusní kuchyňské potřeby a domácí potřeby již od roku 1992. Jejich obchody se profilují jako obchody s jedinečným životním stylem. Protože nás požádali o soubor návrhů, použili jsme některé z předmětů z jejich obchodu jako inspiraci pro nový druh uměleckých směrů souvisejících s kuchyňskými produkty. U vás doma se tak mohou objevit umělecké kousky ve stylu cart deco, glasicismu či pot artu s velmi minimalistickým a moderním designem.

See more...

MGALANTERIE

MGALANTERIE

MGalanterie je společnost s galanterním zbožím v Praze, která si přála zpopularizovat své podnikání a ukázat, že šití a vyšívání není koníčkem pouze pro staré dámy. Čerstvá a barvami zářící vizuální identita dala značce mladou a módní image a zároveň zachovala její osobitý decentní styl.

See more...

ČESKÁ ASOCIACE SKATEBOARDINGU

ČESKÁ ASOCIACE SKATEBOARDINGU

Česká asociace skateboardingu požádala naši agenturu o navržení nového loga a grafického stylu pro novou reklamní kampaň. Grafici vytvořili stylizovaný obraz skateboardu ve tvaru komiksové dialogové bubliny s červenou, modrou a bílou barvou národní vlajky. Symbolizuje tak vyjádření názorů skatebordistů.

See more...

EKO-KOM

OFFLINE AKTIVACE PRO WEB

EKO-KOM využil letní hudební festivaly v České republice a vyzval jejich účastníky k recyklaci odpadu. Ekologické stany a nábytek byly navrženy a vytvořeny z recyklovaných materiálů. Lidé dostali možnost vytvořit si vlastní odznaky propagující recyklaci a mohli si zahrát recyklační hry na webu, nebo využít aplikace vytvořené agenturou Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague). Tato propagace zvýšila návštěvnost internetových stránek EKO-KOM.

See more...

Zatisi Group

LABUŽNICKÝ ZÁŽITEK SE ZÁTIŠÍ GROUP

Cílem PR kampaně pro Zátiší Group bylo získat během roku 2011 pozitivní publicitu, zvýšit počet lokálních klientů a posílit věrnost zákazníků všem čtyřem restauracím této skupiny.

See more...

Westinghouse

JADERNÁ ENERGIE ČESKÁ REPUBLIKA

Chystaná informační kampaň, jejímž cílem je ukázat jadernou elektrárnu Westinghouse AP1000 jako nejlepší řešení pro ČEZ a Českou republiku.

See more...

Porsche

PR PRO NEJVĚTŠÍHO DOVOZCE A DEALERA AUTOMOBILŮ

Průběžná informační podpora nejúspěšnějšího dovozce a prodejce automobilů v této zemi s použitím klasických PR nástrojů.

See more...

Kajetánka

LUXUSNÍ REZIDENČNÍ PROJEKT KAJETÁNKA

Navzdory nepříznivé situaci na trhu s nemovitostmi vyústilo chytré PR k zavedení slev, stejně jako k cennému mediálnímu a veřejnému obrazu Kajetánky.

See more...

Husqvarna

HUSQVARNA ZA ZELENĚJŠÍ SVĚT

PR podpora Husqvarny, celosvětové jedničky na trhu motorových venkovních strojů a zařízení, a její značky Gardena... Protože zelenější svět je lepší svět.

See more...

Česká pojišťovna

ZAPOJENÍ ZAMĚSTNANCŮ DO TRANSFORMACE ČP

Pro Českou pojišťovnu bylo zásadní, aby její zaměstannci porozuměli krokům společnosti během transformační fáze v roce 2011 a podpořili je.

See more...

Carte Noire

PŘÍBĚHY VE ZNAMENÍ TOUHY

Jako ocenění známého výrobku Carte Noire „Káva ve znamení touhy“ jsme požádali 15 českých a slovenských spisovatelů, aby pro stránky této značky napsali krátké příběhy na téma „Touha“.

See more...

Ahold

ŠMOULOVÉ V OBCHODECH ALBERT

Ve filmovém zpracování Šmoulové unikli ze svého pohádkového světa a ocitli se v New York City. Totéž kouzlo přeneslo Šmouly i do obchodů Albert.

See more...

Prague 7

TESTOVÁNÍM DNA ZA ČISTŠÍ PRAHU 7

Majitelům psů, kteří po svých miláčcích na ulicích a v parcích Prahy 7 neuklízejí, hrozí po provedení testu DNA pokuty: tímto nápadem jsme se pokusili rozproudit debatu o problémech s psími exkrementy.

See more...

MINISTERSTVO DOPRAVY

DOŽIJU SE KONCE ROKU?

„Dožiju se konce roku?“ byla facebooková aplikace na podporu kampaně Ministerstva dopravy „Nemyslíš, zaplatíš!“ prostřednictvím sociálních médií.

See more...

BANNERY PRO KB

S NÁMI SE NEMUSÍTE BÁT BYDLET VE VLASTNÍM

Tento banner byl součástí integrované kampaně Komerční banky „S námi se nemusíte bát bydlet ve vlastním“ a od tradičních bannerů se liší tím, že používá jiný formát a jiné umístění, než je běžné, čímž se stává výrazně viditelnějším.

KB – VÁNOCE

VESELÉ VÁNOCE S KOMERČNÍ BANKOU

Tato mikrostránka byla spuštěna, aby Komerční banka mohla svým zákazníkům popřát veselé Vánoce. Stránka je hravá a interaktivní a stala se během tohoto jedinečného období rodinné pohody hitem především mezi dětmi klientů. Roztomilé postavičky zpívají tradiční české vánoční koledy a každá koleda může být přehrávána s některou z interaktivních funkcí.

KB JDE NA SÍTĚ

KB JDE NA SÍTĚ

Komerční banka začala své aktivity na sociálních sítích nejprve na Facebooku a poté na Twitteru. Facebooková stránka informuje především o novinkách ve společnosti, jako jsou například reklamy a nové produkty nebo sponzorské aktivity, a to hlavně ohledně sponzorování českého národního ragbyového týmu do 20 let. Stránku sleduje 1400 uživatelů Facebooku a jejich počet narůstá, přičemž na Twitteru se po svém nedávném spuštění rozjíždí velmi nadějně.

.

INTERNETOVÉ STRÁNKY G2 SE DOČKALY VYLEPŠENÍ!

Internetové stránky G2 studentského konta Komerční banky potřebovaly svěží přístup a dočkaly se kompletně přepracovaného nového designu, služeb, navigace a aplikací tak, aby vyhovovaly potřebám a požadavkům mladých lidí.

See more...

Carte Noire

DENÍK MADEMOISELLE NOIRE

Carte Noire vytvořilo originální online kampaň podporující hodnoty této značky. Známá česká spisovatelka Barbara Nesvadbová napsala příběh o Mademoiselle Noire, jež píše svůj deník plný lásky a tajemství...

See more...

Peugeot 508

PŘEDSTAVENÍ PEUGOTU 508

Originální direct mail pro VIP zákazníky Peugeotu jim dává možnost prohlédnout si nový Peugeot 508 ještě před oficiálním uvedením na trh.

See more...

MONEYMAKER KB

MONEYMAKER KOMERČNÍ BANKY

Jak jednoduché může být získat půjčku u Komerční banky? Dovolte nám ji ukázat skrze directmailovou kampaň s úžasným kouzelnickým trikem. Ti, kteří dostali náš Money Maker, jednoduše získali půjčkovou aplikaci a voilà! Tito klienti okamžitě obdrželi skutečných 200 korun českých přímo z Money Makeru. Překvapeni? Přesně takto pracuje KB pro své zákazníky.

See more...

KB - Spotřebitelský úvěr

VÁNOCE V REŽII KB

Půjčky Komerční banky byly středem directmailové kampaně, jež měla během období Vánoc nabídnout vybraným klientům půjčky přímo na míru podle jejich příjmů nebo finanční situace.

See more...

.

ROZŠIŘTE SVÉ MOŽNOSTI

Direct mailing Komerční banky chce být tak informativní, jak je to jen možné, ale zároveň má ukazovat všechny produktové benefity a sortiment možností nabídek VISA karet.

See more...

Hami

HAMI KŘUPINKY

Vytvořili jsme hravý koncept directmailové kampaně se vzorkem, který představuje poslední produkt této značky: Hami Křupinky, cereálie pro děti od 18 měsíců.

See more...

Zlaté

VELKÁ SPOLEČENSKÁ DESKOVÁ HRA ZLATÉ PŘÍMO NA ULICI

Zlaté, populární značka oplatek a favorit českých domácností, zorganizovala v létě pro rodiny pouliční show, při které mohly hrát hru „Člověče, bav se“, vlastní variaci hry „Člověče, nezlob se“. Dobře známé figurky této hry byly nahrazeny velkými maketami oplatek Zlaté. Žluté stany se objevily v různých akvaparcích během slunných víkendů ve všech velkých městech v České republice i Slovenské republice. Lidé také mohli vyhrát balíčky svých oblíbených Zlatých oplatek stejně jako objevovat nové příchutě.

See more...

Peugeot

Peugeot 208 Roadshow

Uvedení Peugeotu 208 na trh předcházela roadshow probíhající v únoru a březnu po celé České republice.

See more...

.

ZÁBAVNÁ A VÝCHOVNÁ JÍZDA VLAKEM

Pro BeBe Brumík jsme zpracovali zábavnou a zároveň výchovnou propagační kampaň podporovanou televizní reklamou. Cílem kampaně bylo pomoci dětem s Brumíkem poznávat Českou a Slovenskou republiku. Za deset zakoupených Brumíků děti dostávaly obrázkový atlas těchto dvou zemí a za každých dalších pět balení samolepky do atlasu.

See more...

Zlaté

ZLATÉ – SPONZOR TV POŘADU

Pro Zlaté byly zpracovány TV spoty v rámci sponzorování sitcomu „Helena“ na TV Nova v ČR a „Ordinace“ na TV Markíza v SR. Tyto krátké reklamy efektivně ukazují lahodnost výrobků řady Zlaté, když sušenky rychle mizí z tácu, a zároveň sdělují, že je dobré se podělit.

See more...

Unicef

VNITŘNÍ KRÁSA

Tato kampaň pro Unicef byla jiná v tom, že neukazovala tradiční šokující a velmi reálné obrázky chudoby ve světě, ale přesný opak.

See more...

Triola

NÁRODNÍ POKLAD

Nové vnímání módy, trendů společností Triola, ale především oslava národního pokladu – křivek českých žen.

See more...

Peugeot

Peugeot 308 SW

Jedinečné provedení TVC bylo použito speciálně pro nový Peugeot 308 SW s využitím pohybové typografie a animace.

See more...

Miňonky

JAK SI UŽÍT SVÉ MIŇONKY

Poslední koncept reklamy na Miňonky se soustředil na svobodu užít si oblíbené oplatky kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv si přejete.

See more...

Kozel

INOVATIVNÍ PET LAHEV PRO VELKOPOPOVICKÝ KOZEL

Tradiční pivo Kozel dostává inovovaný obal.

See more...

Česká pojišťovna

ČESKÁ POJIŠŤOVNA VÁM POMÁHÁ NA CESTÁCH

Česká pojišťovna svou novou kampaní představila prostřednictvím televizních médií všechny nové výhody pojištění automobilu bez jakýchkoliv závazků.

See more...

ČESKÁ POJIŠŤOVNA

ČESKÁ POJIŠŤOVNA VÁM POMÁHÁ NA CESTÁCH

Díky síle úspěchu nové komunikační platformy představila Česká pojišťovna skrze televizní reklamy své úrazové pojištění, přičemž související kampaň v tisku ukazuje všechny jeho výhody.

See more...

MĚSTO PRAHA

ZÚČASTNĚTE SE PRAŽSKÝCH HER

Jste Londýňan a chcete uniknout zmatkům kolem olympijských her? Přijeďte do Prahy a zúčastněte se jiného druhu her.

See more...

APETITO – SPONZOR POŘADU

APETITO – SPONZOR POŘADU

Sponzoringové animované a na míru šité televizní spoty byly vyrobeny jako reklama na sýry Apetito, Bambino a Lunex pro hlavní vysílací čas na Slovensku.

See more...

Apetito

NOVÉ OMÁČKY

Nová televizní kampaň Apetito oznámila opětovné uvedení omáček Apetito na trh a představila jejich nové příchutě vybraných sýrů.

See more...

Peugeot

PEUGEOT KINETICS

Obnovení tradiční kampaně „7 dní Peugeot“ s dynamickou pohybovou animací. 14 jedinečných reklamních spotů bylo vysíláno během 14 dní, k tomu týden tajemných teaserů a týden zaměřený na propagaci prodeje. Důrazná výzva k činu.

See more...

MODRÁ PYRAMIDA – KARAVANA

STAVEBNÍ SPOŘITELNA PROPAGUJE ŘEŠENÍ FINANČNÍHO PORADENSTVÍ

Svět stavebních spořitelen procházel radikálními změnami a postupně ztrácel své výhody, Modrá pyramida tudíž rozšířila své služby tak, aby poskytla všestrannější nabídky. Kampaň byla namířena na rozšíření povědomí o existenci finančního poradenství zaměřeného na poskytování všestranných finančních řešení pro všechny zákazníky. Navzdory nepříznivé situaci na trhu dochází od zahájení kampaně k mírnému nárůstu prodejů.

See more...

Modrá Pyramida

NOVÁ PLATFORMA PRO KOMUNIKACI

Komunikační platforma Modré pyramidy musela být po několika úspěšných letech renovována, její koncept potřeboval změnu a bylo potřeba vystavět nové spojení se značkou. Faraonská kampaň spustila nový komunikační koncept, který přináší nabídku stavebního spoření a zdůrazňuje symbol pyramidy, neodmyslitelně spojený se značkou.

See more...

KB - Business services

BANKOVNICTVÍ PRO STŘEDNÍ A MALÉ FIRMY

Komerční banka se zaměřila na malé a střední podniky poskytnutím skvělých nabídek tím, že identifikovala klíčové výhody a vytvořila podnikům jednotnou nabídku služeb. Kampaň dodala produktu osobu vedoucího týmu formule 1, znázorňujícího perfektně vykonávané operace, které šetří peníze i čas klientů.

See more...

KB – MŮJ ÚČET

VÁŠ ÚČET NA MÍRU I S ODMĚNAMI

Klient potřeboval vyřešit nedostatek flexibilních nabídek účtů a věrnostních programů tak, aby získal nové zákazníky a udržel stávající. Nový produkt „MůjÚčet“ s věrnostním programem „MojeOdměny“ nabízí inovovanou škálu bankovních služeb denní potřeby. Tento produkt je v televizních reklamách, na internetu nebo v tiskové inzerci zosobněn postavou orientálního paši. Prodeje ve srovnání se stavem před začátkem kampaně vzrostly o neuvěřitelných 27 % a koncept poskytl zákazníkům možnost snížit své výdaje, když si ke svému účtu přidají další produkty banky.

See more...

KB– HYPOTÉKA

S NÁMI SE NEMUSÍTE BÁT BYDLET VE VLASTNÍM

Hypoteční úvěr Komerční banky je ztělesněn čertem vyjadřujícím to, jak lidé vnímají ostatní hypotéky na trhu. Nicméně hypoteční úvěr Komerční banky se velmi liší od ostatních bank a ďábel vás nepřinutí podepsat smlouvu vlastní krví: „Se mnou se koupě vlastního bytu nemusíte bát.“ Tato kampaň je podporována televizní reklamou, tištěnou reklamou a velkými billboardy i nestandardními bannery.

See more...

Fidorka

NOVÁ POZIČNÍ KAMPAŇ JEDNIČKY NA TRHU

Extrémně úspěšná nová poziční kampaň: nové reklamy jsou mezi deseti nejoblíbenějšími na českém trhu a navzdory ekonomické recesi prodeje Fidorky rostou tak, že se značka stala číslem 1 na trhu se sušenkami.

See more...

EKO-KOM

FESTIVAL FILMŮ O RECYKLACI EKO-KOM

V celkovém pojetí šlo o přechod k nové, svěží komunikační platformě a o posun zaměření této poslední kampaně od tradičních médií k internetu pomocí atraktivního a interaktivního obsahu.

See more...

BeBe MINI

BEBE DOBRÉ RÁNO MINI ZAHÁJILO KAMPAŇ

BeBe Dobré ráno zahájilo prodej nového produktu Bebe Dobré ráno Mini s TV. Těmito novými mini sušenkami je nejlepší začít správné ráno, nejlépe v kombinaci se zdravým jogurtem. Slogan „BeBe Dobré ráno Mini miluje jogurt“ byl podpořen televizní a rozhlasovou kampaní.

See more...

BEBE BRUSINKA

BEBE DOBRÉ RÁNO PŘICHÁZÍ S NOVOU BRUSINKOVOU PŘÍCHUTÍ

BeBe Dobré ráno přišlo s novou brusinkovou příchutí. Start tohoto produktu byl podpořen kampaní v televizi a tisku. Zahájení prodeje bylo zdůrazněno také rozsáhlou propagací přímo v obchodech.

See more...

BeBe

CHYŤTE RYTMUS S BEBE DOBRÉ RÁNO

V rámci nové globální komunikační platformy „Chyťte rytmus“ vytvořilo BeBe Dobré ráno novou kampaň jako pokračování úspěšné kreativní platformy „Hnutí za dobrou snídani“, zároveň s rozhlasovým vysíláním „BeBe Dobré ráno“ pro rozveselení národa, když se chystá do nového dne.

See more...