Havas Worldwide Prague

Copyright © 2016 HAVAS.
All rights reserved

Havas PR má nového klienta

O značku Möller’s se postará Havas PR

Letos na podzim vstoupila na český trh tradiční norská značka rybího oleje Möller’s. Své produktové PR svěřila pražskému Havasu. Hlavním cílem komunikace je představit produkty Möller’s na českém trhu a navázat na úspěchy v Norsku, kde je dlouhodobě nejoblíbenějším brandem v oblasti potravinových doplňků omega-3 u tamních spotřebitelů.

Möller’s je součástí produktového portfolia společnosti Orkla Health, která je předním dodavatelem potravinových doplňků ve Skandinávii. 

Grévin

Grévin Praha používá iBeacon technologii

Nová mobilní aplikace Grévin Praha z dílny Havas Digital Prague funguje jako interaktivní multimediální průvodce muzeem voskových figurín. Jedná se o první komerční využití technologie iBeacon v zábavním průmyslu v České republice.

Muzeum voskových figurín Grévin Praha reaguje na trendy poplatné digitální době a představuje veřejnosti mobilní aplikaci, která zprostředkovává návštěvníkům bohatý multimediální obsah a především interakci.

Dočtěte se více ZDE.

T-Mobile

Havas připravil komunikaci Chytrého auta od T-Mobile v Národním technickém muzeu

T-Mobile spouští unikátní službu na českém trhu pod názvem Chytré auto. Novinku si můžete vyzkoušet na automobilovém trenažéru v Národním technickém muzeu u příležitosti výstavy Člověk a telefon, která je otevřena do konce dubna 2017. S nápadem, jak si aplikaci vyzkoušet a seznámit se s jejími vychytávkami přímo v muzeu, přišla agentura Havas.

Aplikace Motion jednoduše propojí automobil s chytrým telefonem. Majitel vozu získává aktuální přehled o „zdravotním“ stavu vozidla, což není nic neobvyklého, ale navíc teď může vedle toho ještě sledovat provoz auta, jeho polohu a zabezpečení, ale i informace o neoprávněné manipulaci přímo ve svém mobilním zařízení v reálném čase. Do budoucna se pak počítá s dalšími funkcemi, například informacemi o spotřebě paliva či upozorněními v případě nehody apod.

Havas zajistí PR pro Indulonu

Vítězem výběrového řízení na PR služby pro značku Indulona se stala agentura Havas PR

Bude propagovat tradiční oblíbené krémy na ruce a zároveň novou řadu tělových mlék. Distributorem značky je na českém trhu společnost Saneca Trade CZ.

Zodpovědným account managerem se na straně agentury stala Markéta Hrabánková, která se v Havasu věnuje klientům z oblasti krásy a zdraví. „Na spolupráci se moc těším, Indulona má úžasný příběh, který chceme zprostředkovat co nejširšímu okruhu lidí,“ říká Hrabánková.

Výběrové řízení pro Saneca Trade CZ organizovala společnost Profit Booster, jenž pro Indulonu zajišťuje marketingové služby a nedávno za relaunch této značky získala zlatou Effie v kategorii Spotřební zboží.

Havas PR jsme si vybrali proto, že jsme jimi předloženou strategii vnímali jako nejvíce jedinečnou a zároveň nejvhodnější pro značku Indulona a její cílovou skupinu,” říká Ivan Polák, konzultant ve společnosti Profit Booster. „Výběrového řízení se vedle Havasu účastnilo několik dalších velkých, renomovaných PR agentur.

Havas dělá digitál pro Husqvarnu a CzechTourism

Havas se postará o sociální sítě Husqvarny a kampaň CzechTourismu

Agentura Havas Prague oznamuje hned dva úspěchy na poli sociálních médií a digitální komunikace: pro své kampaně si ji vybraly Husqvarna Česko a agentura CzechTourism. V případě Husqvarna Česko se jedná o další prohloubení dlouhodobé spolupráce. Po vítězném tendru z minulého roku, kdy agentura získala do péče správu slovenských sociální sítí, bannerové kampaně a další digitální aktivity značky, se nově Havas Prague postará i o sociální sítě v České republice. Havas Prague se tak stává výhradním dodavatelem digitální komunikace pro Husqvarnu v Česku i na Slovensku. Havas PR je partnerem Husqvarny v oblasti public relations už od roku 2010.

Také agentura CzechTourism svěřila jeden ze svých kanálů do rukou pražského Havasu, konkrétně komunikaci na španělském trhu, kde bude v následujících měsících probíhat kampaň na podporu zvýšení povědomí o turistické nabídce České republiky.

Havas PR má další klienty

Havas PR má další klienty z oblasti zdraví

Havas PR Prague získala tři nové klienty. Zvítězila v tendru společnosti Novartis, realizovala akci pro farmaceutickou společnost Cinfa a vrací se ke spolupráci s Musée Grévin.

Havas PR tak prohlubuje dlouhodobou specializaci na farmaceutický sektor – v současné době pracuje ještě pro společnosti Walmark a Teva Pharmaceuticals, v minulosti to bylo například pro GSK, již uvedený Novartis a další. Odborná konference Respiratory Forum 2015 realizovaná pro Teva Pharmaceuticals nedávno získala shortlist na České ceně za PR v kategorii Farmacie a zdravotnický sektor.

.

Stříbro z České ceny za PR

Havas PR si odnáší stříbro z 11. ročníku České ceny za PR. Druhé místo získala agentura v kategorii Průmysl za práci pro klienta Westinghouse Electric Company. Jedná se o zopakování loňského úspěchu, kdy byla ve stejné kategorii oceněna druhým místem náborová kampaň pro kolínskou automobilku TPCA.

Letošní zářez je pro Havas celkem desátou Českou cenou za PR. Na nejprestižnější české přehlídce projektů public relations agentura boduje pravidelně - alespoň jedno ocenění si odnesla již po osmé v řadě.

.

PETSUO je pecka! Zlatá pecka.

Kampaň od EKO-KOMu s názvem Petsuo získalo Zlatou pecku na finálovém galavečeru Prima Zlatá pecka 2015.

Tato soutěž, na nichž se vyhlašují nejlepší práce Česka a Slovenska, je jedna z nejstarších kreativních soutěžích u nás a je pod záštitnou Ministerstva obchodu a průmyslu.

Grand Prix

Havas vyhrál Grand Prix 2014

Havas Worldwide Prague vyhrál rekordních 12 cen v letošním vyhlášení cen ADC Creative Awards (dříve Louskáček). Získali celkem 4 bronzové, 4 stříbrné, 4 zlaté ceny a nejvyšší ocenění Grand Prix za kampaně pro STYX, Amnesty International a Český helsinský výbor.

Naší kampani „Kulka“, natočené ve spolupráci s Armada Films pro Helsinský výbor k připomenutí 20. výročí rozdělení Československa, byla udělena cena Grand Prix.Stejná kampaň  také vyhrála zlato v kategoriích „TV/Cinema“ a „Outdoor“ a bronz v kategorii „Film“.

V rámci digitální sekce si agentura odskočila na pódium pro jednu zlatou a dvě stříbrné ceny za kampaně „3 minuty stačí“(Amnesty International) v kategoriích „Digital Craft“, „Online Campaign“ a „Website/Microsite“. „Facebook HR kampaň“ dostala bronz v kategorii „Digital/Other Interactive Tools“.

V sekci „Print“ zvedl Havas Prague nad hlavu dvě stříbrná ocenění v kategoriích „Print“ a „Craft“ a první ze dvou bronzů v kategorii „Outdoor“ za „Koule jako v pokojíčku“ (Styx Underwear) a druhý v kategorii „Craft/Illustration“ za „Labyrint“ (Amnesty International).

ZLATA PECKA

Zlatá PECKA 2014

Náš tým získal 2 ocenění na letošním vyhlašování cen festivalu Zlatá Pecka 2013.
Oceněné kampaně jsou IQ Test Amnesty International a kampaň Kulka vytvořená pro Český helsinský výbor.

.

IQ TEST kampaň: Lovie Awards winner!

The Lovie Awards je podle The Sunday Times: "velmi prestižní soutěž pro webové stránky, mobilní aplikace a digitální videa". The International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS) prezentuje The Lovie Awards jako špičkové evropské ocenění vyznamenávající výjimečnosti na internetu. 

Podívejte se na naší oceněnou kampaň IQ TEST zde: http://winners.lovieawards.eu/#!y=2013&a=120

.

Designblok 2013

Na výstavě Dreams of art se představí autoři, jejichž tvorbou nelze zařadit pod jeden styl nebo názor jak vnímají současné umění. Přesto se našlo médium, které tyto autory spojuje a naopak jim dává možnost nečekané konfrontace. Umělci jsou zároveň kolegové, které pracující v komunikační agentuře Havas Worldwide Prague. Jejím sídlem je budov Expo 58, kde také bude výstava realizována.

V rámci expozice si návštěvník může prohlédnou i tuto unikátní architekturu z období slavné světové výstavy v Bruselu 1958. Společným tématem je sen o umění. Sen je nehmotný, stejně jako použité médium zvuk a video. A právě video a zvuk bude společným a jednotícím vizuálním jazykem, který se tyto autory pokusí spojit. 

Sobota a neděle 12-13.10. 10-18hs

Vice informaci: Designblok'13

Zlato v soutěži Digital Communication Awards

Agentura Havas získala zlato za vynikající digitální kampaň

Prestižní soutěž Quadriga Digital Communication Awards, která se koná v berlině, je první evropskou soutěží v oblasti PR a komunikace, která oceňuje mimořádné úspěchy v online komunikaci. Letos se do soutěže přihlásilo téměř 600 účastníků.

Havas Worldwide Prague získal hlavní cenu s online kampaní na nábor nových zaměstnanců na Facebooku v kategorii HR kampaň.

.

2013 Web Award pro IQ Test

Naše microsite "IQ Test" vytvořena pro Amnesty International získala ocenění Non-Profit Standard of Excellence v soutěži WebAwards!

Oceněnou microsite můžete navštívit zde.

Pro informace o Standard of Excellence Award ocenění klikněte zde.

Zjistěte více o tom, co umíme v rámci digitálu. Podívejte se na naší práci zde.

.

Připomenutí Mnichovské dohody

Mnichovská dohoda byla podepsána 30. září 1938. 

Některé skvrny vydrží 75 let. Snažme se, aby tato byla poslední.

Video na připomenutí Mnichovské dohody zhlédněte zde.

AGENTURA ROKU

AGENTURA ROKU

Společnost Euro RSCG Prague se již desátý rok v řadě umístila v Top 2 nejlepších agentur na trhu a na základě výsledků průzkumů provedených společnostmi Millward Brown a STEM/MARK byla zvolena nejlepší agenturou na trhu Top 100 klientů, průmyslových expertů a novinářů.

POCTA – DĚKUJEME, NEODCHÁZÍTE

POCTA – DĚKUJEME, NEODCHÁZÍTE

Dnes je velmi výjimečný den a my skládáme poctu Václavu Havlovi, jenž zemřel před rokem. Podílel se na všem, co se zde událo, a změnil tuto zemi k lepšímu.

BANKA ROKU 2012

BANKA ROKU 2012

Je nám potěšením sdílet s vámi výsledky každoroční soutěže Banka roku. Komise složená z expertů udělila prestižní ocenění Banka roku 2012 Komerční bance. Gratulujeme k tomuto vynikajícímu úspěchu.

JMENOVÁNA POJIŠŤOVNOU ROKU 2012

Ceska pojistovna JMENOVÁNA POJIŠŤOVNOU ROKU 2012

Je nám potěšením sdílet s vámi výsledky každoroční soutěže Banka roku.

Komise složená z expertů udělila prestižní ocenění Pojišťovna roku již druhý rok v řadě České pojišťovně.

Gratulujeme k tomuto vynikajícímu úspěchu.

HAVAS WORLDWIDE PRAGUE OCENIL ČESKOU KREATIVITU A DESIGN

HAVAS DESIGN PÍSMENE H

Kov

Bronz, stříbro a zlato – všechny jsou lesklé, všechny jsou vzácné, jsou to tři prvky používané k výrobě medailí, cen, jako ocenění práce, vytrvalosti, kreativity a houževnatosti. Design ukazuje poddajné vlastnosti kovů po jejich zahřátí, aby je bylo možné tvarovat a formovat předtím, než znovu ztvrdnou a stanou se nezničitelnými. Řez propůjčil designu anatomický aspekt, takže vidíme dovnitř a vnímáme kreativní jádro.

Michal Froněk a Jan Němeček jsou spoluzakládajícími členy renomované české umělecké skupiny Olgoj Chorchoj, jejíž práce byly vystavovány po celém světě. Byli společně oceněni na Czech Grand Design za „Pana Vejce“ a cenou Grand designér 2010.



HAVAS DESIGN PÍSMENE A

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

Papír

Společnost Euro RSCG se mění na Havas Worldwide a jako symbol znovuzrození použili designéři všechna oznámení o udělení cen, která spálili na popel. Stejně jako mytická bytost zvaná Fénix, tak i Havas Worldwide se pozvedá z popela, aby prožila další dlouhý cyklus.

Daniel Poštaa Zdeněk Vacek vystavovali svá díla na mezinárodní scéně a vyhráli řadu cen za design v tuzemsku i v cizině, včetně cen Czech Grand Design Designér roku a Nejlepší návrhář šperků roku 2011, poslední zmíněnou získali jako tým. V roce 2011 spojili své umění a vytvořili šperkařskou značku Zorya.

HAVAS DESIGN PÍSMENE V

HAVAS DESIGN PÍSMENE V

Dřevo

Tento design reprezentuje labyrint podobný bludišti mysli, kde se hojně vyskytují znalosti, myšlenky a reflexy, kde jsou nápady přiváděny na svět, vinou se a cestují skrz kůru mozkovou, po cestě dozrávají a na konci dosáhnou svého cíle. Pevné ideje. Dřevo zosobňuje tvrdost kombinovanou s ohebností a stálou přírodní hodnotu.

René Šulc vystudoval na renomované pražské Vysoké škole uměleckoprůmyslové a spolupracoval s belgickým designérem Maartenem van Severenem. René založil v roce 2006 Studio Inveno, které se soustřeďuje na design osvětlení, nábytku a produktový design.

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

HAVAS DESIGN PÍSMENE A

Sklo

Jako je sklo průhledné, tak naše společnost tíhne k otevřenosti, komunikaci a spolehlivosti. Sklo je amorfní, přesto pevné. Pevné, přesto křehké. Křehké, avšak tvrdé. Nicméně nade vším tím je sklo nejtransparentnějším ze všech přírodních materiálů, takže když skrz ně září slunce, celé spektrum barev se stává viditelným pouhým okem, jakýmsi zjevením světla.

Návrhářství sklotvorby Ronyho Plesla se dočkalo mezinárodních úspěchů. Stále získává nové zkušenosti ve workshopech v La Ville Arson v Nice, Tittot v Taipei a ve studiu F. Raggiho a D. Puppa v Miláně. Získal například ocenění Czech Grand Design 2011, Designér roku 2007 a Red Dot.

HAVAS DESIGN PÍSMENE S

HAVAS DESIGN PÍSMENE S

Keramika

Tento návrh vyrobený z keramiky je jemný a humorný a čerpá z minulosti i díky částem, jejichž výroba se datuje do roku 1958, což je spojuje s dobou vzniku budovy agentury. Κεραμικός je neorganická, nekovová, spjatá s dávnou minulostí a pevně zakořeněná v české tradici. Od hrubé rané kameniny ke kvalitnímu porcelánu je keramika neustále znovu objevována, přehodnocována a vzdoruje nahodilostem módy.

Maxim Velčovskýje spoluzakladatelem studia Qubus design a podílel se na více než šedesáti skupinových mezinárodních výstavách. Jeho práce byla publikována v Twenty-First Century Design a získal ocenění Best Work od Wallpaperu.Rovněž mu byla udělena cena Designér roku 2007 a byl požádán o spolupráci na montáži českého pavilonu na EXPO 2010.