Mazlíčci 21. století


V polovině 90. let ho znal každý, reklamy na Twist byly na každém rohu. Ale zkuste říct dnešním teenagerům „Nevaž se, odvaž se!“ a budou na vás koukat jak na tlačítkový telefon. Přitom předplacená karta na mobilní volání bez smlouvy je produkt právě hlavně pro youngstery.


Sdílejte:


Po letech nevýrazné komunikace chtěl T-Mobile oživit zašlou slávu Twistu. Vztah k mobilům se mezitím zásadně proměnil. Nejen ti mladší ho už prakticky nepustí z ruky. V posteli, na záchodě, v metru. Všude ho mají pod palcem. Nejdou si zaběhat, aniž by se u toho vyfotili a hned to sdíleli. Z mobilů se stali novodobí „mazlíčci“.


Právě na tom jsme postavili novou komunikaci Twistu. Pasovali jsme ho do role roztomilého mazlíčka, o kterého je třeba se starat a hlavně ho dobře krmit. Pochopitelně kreditem. A kampaň byla na světě. TWIST. KRMENÍ PRO VÁŠ MOBIL.


Sdílejte:
Innovation

Google oslavuje kulturní dědictví České republiky a již podruhé s námi

GOOGLE
Innovation

Za MONETA Money Bank teď mluví čísla

MONETA Money Bank
Innovation

Jste připraveni na metaverse?

Prosumer report
Innovation

Havas umí canvas! Ideální formát, který vtáhne a nepustí!

EKO-KOM
Innovation

Česká republika v hledáčku YouTube Shorts

GOOGLE
Innovation

Patálie v novém designu

UNIQA

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání