BILLA otestovala exponovaná místa v provozu na covid-19. Všechny výsledky byly negativní
BILLA testovala provozní místa na centrále a v provozu na covid-19. Všechny plochy vykázaly negativní výsledek. Na případnou druhou vlnu pandemie zajistila BILLA množství ochranných pomůcek pro své zaměstnance a zákazníky přibližně na dva měsíce.
Společnost BILLA zrealizovala ve spolupráci s akreditovanou laboratoří Eurofins a.s. ČR testování několika provozních míst na přítomnost viru covid-19. Testování proběhlo v supermarketu BILLA v pražském obchodním centru DBK, v logistickém skladu v Modleticích a na centrále společnosti.
Za hlavní důvody k testování společnost považuje ověření nastaveného interního systému dezinfekce a čištění ploch, tedy kompletní kontrolu zavedené správné hygienické praxe v řetězci BILLA, a ověření nepřítomnosti viru na místech vysokoobrátkové filiálky s velkým počtem zákazníků. Stěry byly provedeny proškolenými pracovníky akreditované nezávislé laboratoře Eurofins a.s. ČR.
„V prodejně byla namátkově testována exponovaná místa, se kterými jsou zákazníci a zaměstnanci nejvíce v kontaktu, jako displeje vah, zápultí lahůdek či terminály pokladen. V logistickém skladu byly odebrány stěry ze šaten a dávkovačů mýdla, v kantýně centrály z dalších dotykových ploch včetně táců a příborů,“ říká manažerka kvality a hygieny společnosti BILLA Milada Valášková. „Veškeré vzorky byly negativní na přítomnost covidu-19. Budoucí testování dalších prodejen BILLA bude záležet na vývoji situace v České republice, kterou neustále mapujeme,“ dodává Milada Valášková.
Společnost i nadále pokračuje v plánu nejvyšší ochrany zdraví zaměstnanců a zákazníků, v přísném dodržování hygienických a bezpečnostních pravidel tak, aby byla neustále zajištěna provozuschopnost prodejen a tím i zásobování obyvatel ČR. Doposud společnost BILLA vynaložila desítky milionů korun na dílčí mimořádná opatření. Plán pro druhou polovinu roku počítá s dalšími investicemi, které bude třeba vyčlenit na nákup ochranných pomůcek pro případnou druhou vlnu pandemie. Pro tuto eventualitu zajistila BILLA množství ochranných pomůcek pro své zaměstnance a zákazníky přibližně na dva měsíce.
Pro více informací prosím kontaktujte:
Dana Bratánková
Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 235 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i nedávná ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2020, ve které se na 1. místě umístilo hned 12 produktů společnosti BILLA z 5 produktových řad.
Více informací na: http://www.billa.cz