Kocour jako oběť digitálních technologií v nové kampani MONETA Money Bank
MONETA Money Bank spouští kampaň na podporu půjček, v níž hlavní roli hraje opět kocour. Za novým konceptem stojí agentura Havas, která s ním loni zvítězila v tendru šesti agentur.
Kampaň, která má kromě prodeje půjček podpořit i digitalizaci služeb a produktů MONETA Money Bank, přibližují kreativní ředitelé agentury Jakub Kolářík a Petr Čech: „Náš koncept odpovídá na otázku, jestli kocour dokáže unést digitální positioning značky. Když se digitalizuje svět, není důvod, aby se digitalizoval i kocour. Ten naopak s veškerou digitalizací musí nesouhlasit, čímž si udrží konzistentnost svého charakteru a zároveň tím vypíchne všechny benefity, které digitální bankovnictví přináší páníčkovi.“
V příběhu nazvaném Chytrá domácnost se kocour s typicky sarkastickým komentářem zkouší vypořádat s nástrahami digitálních technologií, na které si páníček půjčil v aplikaci Smart Banka ve svém mobilu. Ta je vlastně nepřímým zdrojem páníčkova potěšení i kocourova „utrpení“.Kampaň běží od 24. ledna v TV, online a outdooru. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci Boogie Films. Zvukovou signaturu s jednoduchou chytlavou melodií zkomponoval Ondřej Dvořák.
Autoři kampaně
Creative Director: Jakub Kolářík, Petr Čech
Copywriter: Petr Čech, Zdenek Buchtela
Art Director: Jakub Kolářík, Pavel Slováček
Produkce: Tereza Letfusová
Account Director: Lenka Beránková