Havas

Communication Summit 2019: nemohli jsme chybět


Druhý ročník Communication Summitu se opravdu povedl a Havas byl u toho v roli hlavního partnera. Nabitý program přilákal na 400 lidí, takže konference hlásila už týden před konáním vyprodáno a 29. května DOX praskal ve svých betonových švech.

Jedna z největších akcí svého druhu v Česku se tentokrát nesla v duchu inventury, tudíž spíkři intenzivně pátrali po tom, co dneska v komunikaci (ne)funguje. Živě se bilancovalo, vedle posledních trendů proto zaznívala i varování, čemu se vyhnout, a vzpomínalo se na chyby. Nebyla to ale žádná fuckup night, převažovala pozitivní inspirace.

Spíkrům kraloval Les Binet (Head of Effectiveness, adam&eveDDB), který s pomocí jasných čísel úspěšně demontoval některé marketingové stereotypy. Třeba posedlost „třistašedesátkou“. Raději se soustřeďte na kanály, které vám přinášejí nejvíc, byla jedna z jeho rad.

Na akci jsme se potkali s pěticí stávajících klientů v roli spíkrů – zástupci AXA, Českých drah, ING, Vitany a EKO-KOM prezentovali své recepty a my měli radost, když použili i nějaké ingredience od nás.

Šéf Havas PR Michal Vlasák moderoval sekci o public relations, jejíž největší hvězdou se stala Zuzana Svobodová z McDonald’s – inu, její téma influenceři dneska prostě táhne nejvíc. Na závěr PR sekce se diskuse stočila k otázce, kde je tedy budoucnost PR. I na to jsme měli odpověď, víc si o tom můžete přečíst tady.

Havas Village Life

Letos jsme to rozlouskli

Innovation

ARfest Prague 2019:
Jak rozšířená realita mění svět

Meaningful Connections

77 % konzumentů nakupuje značky sdílející jejich hodnoty

Prosumer report

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas