Havas

Ruku na srdce


Když výsledky komunikace správně měříte, hned víte, jestli vaše PR agentura dělá dobrou práci. Kampaň Ruku na srdce prokazatelně zvýšila povědomí o srdečním selhání v české populaci. Statisíce lidí dnes líp rozumí tomu, jak nebezpečné je tohle onemocnění a jak rozpoznat jeho příznaky. Díky tomu mohou včas vyhledat lékaře, zahájit léčbu a prodloužit si život.

O problematice srdečního selhání


Lepší povědomí o problematice srdečního selhání ukázalo několik výzkumů veřejného mínění. Snížil se počet Čechů, kteří zaměňují srdeční selhání s infarktem. Více lidí ví, že obojí znamená něco jiného, i v čem je mezi nimi rozdíl.


Jak jsme to dokázali? Během jednoho roku jsme k tématu vyjednali přes dvě stovky mediálních výstupů a uspořádali několik vzdělávacích akcí pro veřejnost. Staré dobré pohlednice nám posloužily k tomu, aby se o srdečním selhání začala bavit babička s vnučkou nebo otec se synem.

 


A taky jsme vyrazili do ulic. Po Praze jsme rozmístili oranžové židle s „oteklýma nohama“, symbolizující jeden z možných příznaků nemoci. Ty vyvolaly pozornost kolemjdoucích a staly se hlavním tahákem pro TV Nova, která srdečnímu selhání věnovala reportáž v hlavním zpravodajství.

Society

Ilegální oslava

Amnesty International
Lifestyle

Francie ve vzduchu

Air France
Society

Prison exit: tohle není hra

Amnesty International

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas