Volba spotřebitelů: 9 privátních výrobků BILLA získává titul Nejlepší novinka 2021
Výrobky privátních značek společnosti BILLA zabodovaly v programu Volba spotřebitelů 2021, kde získaly hned několik prvenství. Na dnešním slavnostním vyhlášení v Altánech Kampa udělila porota ocenění celkem devíti produktům privátních značek BILLA, BILLA BIO a Clever. Na výběr měla tento rok ze 196 výrobků v 60 různých kategoriích. Oceněné výrobky BILLA reagují na poptávku po ekologických, udržitelných a rostlinných produktech.
Na dnešním vyhlášení výsledků 21. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, získala společnost BILLA celkem devět prvenství s produkty svých privátních značek. Bodovaly převážně rostlinné nápoje značky BILLA BIO v nově zavedené kategorii Vegetariánské a veganské nápoje. Rozšiřováním nabídky rostlinných a bio výrobků BILLA reaguje na sílící trend udržitelnosti ve stravování.
Spotřebitelé ocenili všech pět variant nových rostlinných nápojů. Logem Nejlepší novinka 2021 v kategorii Vegetariánské a veganské nápoje se tak může prezentovat BILLA BIO rýžový nápoj s kalciem 1l, BILLA BIO mandlový nápoj 1l, BILLA BIO ovesný nápoj s kalciem 1l, BILLA BIO sójový nápoj natural 1l, BILLA BIO sójový nápoj s vanilkou 1l.
„Zájem spotřebitelům o nové produkty privátních značek nás velmi těší. Úspěchy či případné neúspěchy v programu Volba spotřebitelů jsou pro nás vždy důležitou zpětnou vazbou a ukazatelem. Pomáhají nám lépe reagovat na přání spotřebitelů a flexibilně uzpůsobovat naši nabídku jejich požadavkům,“ řekla manažerka korporátní komunikace BILLA Dana Bratánková.
V kategorii Lahůdek se staly Nejlepší novinkou roku BILLA Okurky ve sladkokyselém nálevu 360 g. V kategorii Mléčných nápojů získaly první místo kefírová mléka Clever třech příchutí; Clever Kefírové mléko natur 500 g, Clever Kefírové mléko jahodové 450 g a Clever Kefírové mléko meruňkové 450 g. Produkty Clever nesou také označení Česká potravina, které zaručuje tuzemskou výrobu a min. 75% obsah českých surovin.
Podkladem pro udělení ocenění jsou výsledky výzkumu, který i tento rok realizovala společnost Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů s cílem zjistit, který z výrobků v každé kategorii považují čeští spotřebitelé za nejlepší. Pořadatelem soutěže je společnost Atoz Marketing Services.