Recept na ty nejkrásnější Vánoce má letos BILLA
BILLA v rámci komunikační kampaně chystá řadu překvapení pro své zákazníky. Zákazníkům nabídne kvalitní a čerstvé potraviny, ovoce a zeleninu ze všech koutů světa a prvotřídní servis, který v předvánočním období posiluje. Do televize BILLA nasazuje nový vánoční spot z lokální produkce agentury McCann Prague. Vánoční komunikační kampaň se objeví ve všech reklamních formátech (TV, tisku i online).
Plné regály kvalitních potravin, čerstvého ovoce a zeleniny z nejrůznějších koutů světa, výrobků od českých producentů a prvovýrobců ze všech oblastí naší republiky a prvotřídní servis, to jsou atributy, které budou zákazníky doprovázet při pořizování jejich nákupů před Vánocemi v obchodní síti BILLA
BILLA si i v letošním roce uvědomuje, jak těžké období mají zákazníci v důsledku koronavirové krize za sebou. Aby jim pomohla o letošních vánočních svátcích ušetřit co nejvíce, připravila pro ně sérii promo aktivit, které jim pomohou zažít ty nejkrásnější Vánoce se svými nejbližšími.
Vánoční kampaň odstartovala nasazením vánočního spotu, jehož kreativní koncept vznikl v české pobočce agentury McCann Prague. Z dílny agentury pak vzešla i doprovodná komunikace na prodejny, do tisku a online. Do vánočního kabátu se oblékne také leták společnosti BILLA, který na svých 40 stranách nabídne ještě více atraktivních cen a bonusů pro věrné zákazníky a členy BILLA Bonus clubu.
První z řady aktivit, které BILLA pro své zákazníky chystá, je speciální vánoční čelo, kde zákazníci naleznou vše pro pečení tradičního vánočního cukroví na jednom místě. Chybět nebudou ani recepty na tyto tradiční cukrovinky, které se v českých domácnostech peče.
„Letošní Vánoce chceme našim zákazníkům co nejvíce usnadnit, proto přicházíme se sérií vánočních aktivit pro snadný nákup,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR. „Naše věrné zákazníky rovněž odměníme za jejich nákup u nás a představíme recept na ty nejkrásnější Vánoce,“ dodává Lucie Průšová.