Šest Lemurů s Cibulkou
To bylo zase jednou slávy! Na prestižních PR cenách Lemur jsme v ročníku 2022 proměnili šest shortlistů v šestici ocenění a znovu jsme mezi třemi nejúspěšnějšími agenturami.
Projekty Havasu pro klienty Google, Continental, Hellmanns a EKO-KOM uspěly v konkurenci celkem 269 přihlášek. V kategorii Webové stránky zvítězil web společnosti EKO-KOM Samosebou.cz, když odborná porota ocenila zejména originální obsah, který inspiruje lidi ke správnému třídění.
Dvě ceny si odnesl projekt „Jak si Češi zpívali s Pokáčem o vyhledávání na Googlu“, realizovaný pro koho jiného, než českou pobočku Googlu. Zhudebnění žebříčku nejvyhledávanějších slov v podání populárního písničkáře se líbilo porotcům v kategorii Spolupráce s influencery i v oborové Technologie a IT. Což nám udělalo mimořádnou radost, protože v této kategorii bodujeme už čtvrtým rokem po sobě!
Podobný dvojitý úspěch získal projekt „Continental slaví, kdo chce ať se staví“, který jsme připravili pro výrobní závod Continental Automotive v Brandýse nad Labem. Uspěl jak mezi přihláškami z oblasti Průmysl, tak v kategorii Akce a události. Oslava 150. výročí Continentalu se evidentně líbila nejen obyvatelům Brandýsa, ale i expertům na PR a komunikaci.
Posledním oceněným byl „Xavier – Týden beze zbytku“ pro značku Hellmanns, a to v podobě třetího místa v kategorii Digitální komunikace.