Havas

Havas & Hercules byl jmenován 15krát vítězem na Vega Awards v New Yorku


New York, NY – 2022 Vega Digital Awards: Sezona 1 se chýlí ke konci a její porota po dlouhém zvažování oznámila oficiální seznam vítězů. Do soutěže bylo přihlášeno více než 1 500 příspěvků z 24 zemí, což ovlivnilo udělování cen v digitálním průmyslu.

V první sezoně roku 2022 se rozdělování cen účastnily země jako Austrálie, Rakousko, Bulharsko, Kanada, Česká republika, Německo, Gruzie, Hongkong, Indie, Itálie, Nový Zéland, Polsko, Rumunsko, Singapur, Jižní Korea, Srí Lanka, Tchaj-wan, Vietnam, Velká Británie, Spojené státy americké a mnoho dalších.

Ceny se udělují podle tří úrovní – Canopus, Centauri a Arcturus (což odpovídá zlatu, stříbru a bronzu).

Havas/Hercules získal celkem 15 cen za EKO-KOM ve třech úrovních: Kampaň Harpyje získala pět Canopus a pět Centauri cen a za internetový magazín Samosebou.cz dalších pět cen Arcturus.

Tým zúčastněných:

Jana Patočková – idea maker / spisovatelka
Stuart Godwin – kreativní ředitel / spisovatel
Vendula Hříchová – senior project leader
Martina Ellzey – senior project manager
Milica Petrik – digital director
Ondřej Novák – umělecký ředitel
Eleni Sivridi – umělecká ředitelka / filmová grafika
Ivan Beltran – designér/ilustrátor
Nikita Rubin – video a produkce
Robert Valentin – pohybová grafika
Martin Capovčák – motion graphics
Karel Stulo – final sound mix
Montevideo – Video Production House
Pražské Harpyje

EKO-KOM je organizace jejímž cílem je se co nejvíce prosadit důležitost třídění odpadu, které provádí prostřednictvím různých komunikačních kanálů.
Jak je možné zaznamenat, odvádí docela dobrou práci. Odhadem 73 % české populace
aktivně třídí svůj odpad, i přestože toto číslo patří k nejvyšším v Evropě, vždy je co zlepšovat.

Jak tedy zaujmout publikum? Právě digitální obsah se ukázal jako vysoce účinný komunikační kanál, a to zejména pro mladší publikum. Středobodem tohoto digitálního vesmíru je nedávno přepracovaná online platforma Samosebou.cz.

Raději než zasílání firemních e-mailů jsme vytvořili konverzaci, která zahrnuje nejrůznější témata a osobnosti od vybraných ekologických dobrodružství až po novinky o nejnovějších „green“ informacích od Leonarda di Capria.

Kromě neustále nových článků a dalšího nového obsahu pořádá organizace také větší každoroční tematické kampaně, které se zaměřují na aspekt správného třídění odpadu.

„Hraj srdcem, řiď se hlavou,“ je aktuální platforma tematické kampaně.

Hraje v něm populární ženský tým amerického fotbalu – Praha Harpyje.

Sdělení má za cíl povzbudit lidi, aby přemýšleli o tom, jak svůj odpad třídit a komprimovat, aby se minimalizoval prostor potřebný k jeho převozu a uložení na skládku.

Cílem nebylo pouze předat potřebné informace, ale spíše přednést obsah hravou formou, aby se lidé poučili a zároveň I pobavili.

Celkově vzato to byl velice dobrý rok pro EKO-KOM a jejich partnera Havas & Hercules.

Innovation

Havas umí canvas! Ideální formát, který vtáhne a nepustí!

EKO-KOM
Lifestyle

Rychlé uvedení na trh bylo pro společnost Zalando zásadní

Zalando Lounge
Havas Village Life

Pět Lemurů pro Havas PR


Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas