Michelin startuje novou globální kampaň s Herculesem
Michelin, světový lídr v oblasti pneumatik a udržitelné mobility, nedávno spustil novou globální komunikační kampaň s využitím velkého množství kanálů. Jejím cílem je podpořit ambice a záměr společnosti nabídnout každému lepší cestu vpřed.
Hercules, patřící do Havas Village, byl povolán, aby přetvořil a lokalizoval všechna kreativní aktiva pro online i offline. V první fázi se jednalo o evropské trhy, především pro Německo a Polsko.
Aby mohl Hercules lépe obsloužit potřeby globální značky, seskupil všechny lokalizační a produkční služby pro všechna média do jednoho centra. To umožňuje okamžitou reakci a rychlé zpracování poskytující relevantní lokalizaci spolu s původním obsahem, kdykoli a kdekoli je to potřeba.
Hercules se nyní zapojil do posilování celosvětové stopy značky Michelin prostřednictvím řady stále dostupných služeb a řešení pro hlavní světové značky.