Michelin startuje novou globální kampaň s Herculesem


Michelin, světový lídr v oblasti pneumatik a udržitelné mobility, nedávno spustil novou globální komunikační kampaň s využitím velkého množství kanálů. Jejím cílem je podpořit ambice a záměr společnosti nabídnout každému lepší cestu vpřed.


Sdílejte:

Hercules, patřící do Havas Village, byl povolán, aby přetvořil a lokalizoval všechna kreativní aktiva pro online i offline. V první fázi se jednalo o evropské trhy, především pro Německo a Polsko.

Aby mohl Hercules lépe obsloužit potřeby globální značky, seskupil všechny lokalizační a produkční služby pro všechna média do jednoho centra. To umožňuje okamžitou reakci a rychlé zpracování poskytující relevantní lokalizaci spolu s původním obsahem, kdykoli a kdekoli je to potřeba.

Hercules se nyní zapojil do posilování celosvětové stopy značky Michelin prostřednictvím řady stále dostupných služeb a řešení pro hlavní světové značky.


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání