Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad


Trvalá udržitelnost, ekologie, uhlíková stopa… Slova, kterých jsou plná média i sociální sítě. Ekologie totiž přestala být „sprostým“ slovem a péče o životní prostředí a o naši planetu začala být nejen nezbytná, ale také cool a trendy. A pozadu nejsme ani my s naším dlouholetým klientem EKO-KOM a. s., pro kterého jsme aktuálně připravili novou landing page, kde najdete nejen informace, ale také zbrusu novou televizní reklamu!


Sdílejte:

Heslo nové kampaně EKO-KOMu zní: „Třídit odpad je nejsnadnější způsob, jak snížit svou uhlíkovou stopu“. Uhlíkovou stopu za sebou zanechává každý z nás a její velikost můžeme snadno ovlivnit. Jak? Jedním z nejsnadnějších způsobů je třídění odpadu. K barevným kontejnerům to totiž máme v České republice průměrně pouhých 89 metrů! Tříděním odpadu umožňujeme jeho materiálové a energetické využití a tím šetříme primární suroviny a přírodu…

Ke kampani právě běží nový televizní spot, který kreativně zaštítila agentura Espresoo a zrežíroval jej talentovaný Adam Martinec. Zápletka klipu si hraje s doslovným pojmem uhlíkové stopy, kterou hlavní hrdina zakusí na vlastní kůži během seznamování v baru.

Mediamix se také opírá o hlavní symbol spotu, tedy onu symbolickou stopu, která spojuje televizní reklamu s online formáty a obsahem webu Samosebou.cz. Celý web pro EKO-KOM dlouhodobě připravujeme, vymýšlíme a neustále zlepšujeme.


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání