Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani
EKO-KOM je organizace, která se zasazuje o třídění odpadu v České republice. Naše kampaň pro tuto společnost s názvem „Třídění odpadu patří k životu“ spojuje kreativitu se smysluplnou činností a ukazuje, jak lze díky prozíravému přístupu řešit i ty nejvšednější úkoly, jako je třídění odpadu, a proměnit je v poutavé celospolečenské návyky.
Ukázkou reálných scénářů a začleněním konceptu třídění do struktury každodenních činností kampaň demystifikuje tento proces, díky čemuž se třídění nejeví jako další úkol, ale spíše jako přirozená součást odpovědného života v moderním světě. Jde o změnu návyků prostřednictvím proměny vnímání, která ukazuje, že pokud třídění odpadu může tak snadno zapadnout do našeho života, proč bychom to nedělali?
Prostřednictvím kombinace digitálních inovací, kreativního vyprávění příběhů a špetky humoru kampaň ilustruje univerzálnost a jednoduchost třídění, díky čemuž se s ním může seznámit široké spektrum české populace.
Pozornost na mladé talenty
Kampaň obsahuje působivé video v režii Míši Polákové, které produkovala společnost Monte-Video, vlastní landing page, spoty na YouTube a spoustu příspěvků na sociálních sítích.
Do kampaně byl zapojen také mladý avantgardní divadelní soubor Maso Krůtí, který do kampaně přinesl svůj vliv a především talent, v čele s tanečníky Eliškou Soukupovou a Denisem Šafaříkem.
Havas ve své práci klade důraz na nápaditou a odvážnou komunikaci a kampaň „Třídění odpadu patří k životu“ je toho příkladem, neboť staví odpovědnost k životnímu prostředí do pozice dostupné a hodnotné součásti našeho života.
Odvážná a nápaditá komunikace. Tak, jak to dělá Havas.