Mazlíčci 21. století
V polovině 90. let ho znal každý, reklamy na Twist byly na každém rohu. Ale zkuste říct dnešním teenagerům „Nevaž se, odvaž se!“ a budou na vás koukat jak na tlačítkový telefon. Přitom předplacená karta na mobilní volání bez smlouvy je produkt právě hlavně pro youngstery.
Po letech nevýrazné komunikace chtěl T-Mobile oživit zašlou slávu Twistu. Vztah k mobilům se mezitím zásadně proměnil. Nejen ti mladší ho už prakticky nepustí z ruky. V posteli, na záchodě, v metru. Všude ho mají pod palcem. Nejdou si zaběhat, aniž by se u toho vyfotili a hned to sdíleli. Z mobilů se stali novodobí „mazlíčci“.
Právě na tom jsme postavili novou komunikaci Twistu. Pasovali jsme ho do role roztomilého mazlíčka, o kterého je třeba se starat a hlavně ho dobře krmit. Pochopitelně kreditem. A kampaň byla na světě. TWIST. KRMENÍ PRO VÁŠ MOBIL.