Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad
Trvalá udržitelnost, ekologie, uhlíková stopa… Slova, kterých jsou plná média i sociální sítě. Ekologie totiž přestala být „sprostým“ slovem a péče o životní prostředí a o naši planetu začala být nejen nezbytná, ale také cool a trendy. A pozadu nejsme ani my s naším dlouholetým klientem EKO-KOM a. s., pro kterého jsme aktuálně připravili novou landing page, kde najdete nejen informace, ale také zbrusu novou televizní reklamu!
Heslo nové kampaně EKO-KOMu zní: „Třídit odpad je nejsnadnější způsob, jak snížit svou uhlíkovou stopu“. Uhlíkovou stopu za sebou zanechává každý z nás a její velikost můžeme snadno ovlivnit. Jak? Jedním z nejsnadnějších způsobů je třídění odpadu. K barevným kontejnerům to totiž máme v České republice průměrně pouhých 89 metrů! Tříděním odpadu umožňujeme jeho materiálové a energetické využití a tím šetříme primární suroviny a přírodu…
Ke kampani právě běží nový televizní spot, který kreativně zaštítila agentura Espresoo a zrežíroval jej talentovaný Adam Martinec. Zápletka klipu si hraje s doslovným pojmem uhlíkové stopy, kterou hlavní hrdina zakusí na vlastní kůži během seznamování v baru.
Mediamix se také opírá o hlavní symbol spotu, tedy onu symbolickou stopu, která spojuje televizní reklamu s online formáty a obsahem webu Samosebou.cz. Celý web pro EKO-KOM dlouhodobě připravujeme, vymýšlíme a neustále zlepšujeme.