Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY
Milujeme výzvy k podpoře produktů a služeb, které mají hlubší význam a příběh. Když tedy společnost SMYSSLY, která vyrábí přírodní kosmetiku, oslovila naši společnost Havas, hned jsme se chopili příležitosti ke spolupráci.
Zdvojené S – signature prvek značky SMYSSLY
Tým Havas pracoval na online vizuální identitě značky pro digitální a sociální kanály a vyvinul řadu výkonnostních kampaní zaměřených na stimulaci přímého online prodeje. Jak poslední dobou sledujeme, stále více společností se spoléhá na digitální kanály a nové technologie.
Kampaně se zaměřily na vyprávění příběhů o výrobcích SMYSSLY – o historii, filozofii a udržitelnosti – s cílem pomoci spotřebitelům orientovat se v nepřehledném kosmetickém prostředí.
Detaily fungující napříč komunikačními kanály
Jedinečnost výrobků – složení, ingredience, účinky – byla sdělována prostřednictvím smyslů: přece jenom název značky je doslova hrou se slovem „smysly“.
Silvia Straková tvrdí: „Spolupráce s týmem Havas si velmi vážíme. Je k nevíře, jak přesně od začátku dokázali pochopit koncept a hodnotu značky. Naše počáteční obavy, zda se budou schopni přizpůsobit potřebám malého podniku, se rozplynuly. Společně budujeme jedinečnost značky SMYSSLY.“