S Jackem na cestách
Vzpomenete si ještě, jaké to je vyrazit v létě po Evropě? Třeba na některý z věhlasných hudebních festivalů, kde si naplno vychutnáte všechno, co k létu patří? Hudbu, drinky, zábavu a čas strávený s přáteli… A teď si představte, že nejde o letní prázdniny, ale o práci brand managera, který má na starosti klienta Jacka Daniel’s.
Už je tomu téměř 11 let, kdy se Havas spojil se značkou Jack Daniel’s a vytvořili společně koncept nazvaný Jack Daniel’s Experience – mobilní bar tažený nepřehlédnutelným americkým truckem cestující napříč evropským kontinentem na koncerty a další zábavné akce s hlavním úkolem – šířit mezi lidmi ducha značky.
Zadání, které jsme kdysi dostali, bylo jasné: vymyslet jedinečnou aktivaci značky a merchandisingu, která bude fungovat na všech evropských trzích a upevní pozitivní vnímání whiskey JackDaniel’s. Přišli jsme s nezapomenutelnou kampaní, která jednoduše vyjadřuje všechny základní hodnoty značky, jako je nezávislost, autenticita a integrita. Tedy principy, které prosazoval už samotný zakladatel destilérky Jack.
Postupem času se nám podařilo truck s pojízdným barem doplnit o řadu dalších zábavných aktivací. Hry, soutěže, originální merchandising, doplňkové stavby, virtuální realita nebo stylové posezení doprovázeli truck na jeho cestách po Evropě a společně vytvářeli místo, kam se lidi opakovaně a rádi vraceli. Vytvořením jedinečného prostředí, ve kterém se spotřebitelé emocionálně spojují se značkou, podpořil Jack Daniel’s loajalitu u svých konzumentů a to zajímavou a zábavnou formou.
11 let na cestě, 18 evropských zemí, 41 festivalů – to je Jack Daniel’s Experience.