Budoucnost je teď


Náročná doba v souvislosti s pandemií koronaviru se podepsala nejen na spotřebitelích, ale i na obchodních značkách. Přestože jsou některá vládní opatření postupně rušena, spotřebitelé se obávají budoucnosti a touží se posunout dál.


Sdílejte:

Průzkum, který na konci dubna 2020 zorganizovala společnost Pew, zjistil, že převážná většina Američanů (71 %) pravidelně vypíná zprávy, v nichž se hovoří o pandemii.

Další průzkum, provedený společností Mitto na 7 000 respondentech, ukázal, že 41 % spotřebitelů je připraveno, že se značky ve svých newsletterech budou zabývat jinými tématy, než je covid-19. (Adweek)

Maloobchodníci ukazují nadějnou budoucnost

Firmy, které si během krize získaly důvěru svých zákazníků, přicházejí s obrazy nadějné budoucnosti i ve svých spotech. Například nová reklama maloobchodní společnosti Intermarché ukazuje frontu zákazníků, kteří natěšeně stojí přede dveřmi. Kampaň s pozitivním duchem byla spuštěna v období obnovení rodinných setkání.

Čas na ujištění a pojištění

Průměrná ztráta příjmu 11 milionů Francouzů, kteří jsou v současně době nezaměstnaní, je 216 eur. Tato částka je zároveň ekvivalentem průměrného rozpočtu na nákup běžné francouzské domácnosti.

Ve spojení s tímto poklesem zahájil jeden z největších francouzských supermarketů E. Leclerc novou kampaň a vytvořil národní program na ochranu rozpočtů rodin. Program představuje řadu konkrétních opatření, která mají francouzským spotřebitelům pomoci vyrovnat se s ekonomicky komplikovanými okolnostmi. Prvním z takových opatření bylo zmrazení cen u 12 600 základních produktů značky E. Leclerc.

Svůj program společnost E. Leclerc podpořila novou kampaní vytvořenou kreativní agenturou BETC, která vzdává hold všem zákazníkům a jejich vynaloženému úsilí, jako je vaření tří jídel denně, sportování s tím, co je po ruce, práce z domova nebo třeba stříhání vlasů podomácku. To vše bylo podpořeno motivační zprávou: „Snažíte se už týdny, počítejte, že uděláme ještě něco navíc.“

 

Jak krize ovlivnila slevy

Jednou z hlavních otázek v oblasti retailu je, zda navýšit slevy a zbavit se přebytečného zboží, nebo naopak nechat ceny stejné a zachovat marže. Zatímco diskontní ceny jsou stabilní nebo nižší, globální maloobchodníci rozšiřují nabídku zlevněných produktů. Propagace a slevy jsou jedním ze způsobů, jak nalákat zákazníky do obchodu. Maloobchodníci však musí najít rovnováhu mezi lákáním nakupujících a dodržováním pravidel, jako jsou rozestupy apod.


Sdílejte:
h/commerce

Rychlé uvedení na trh bylo pro společnost Zalando zásadní

Zalando Lounge
h/commerce

Svět podle Amazonu

h/commerce

Alibaba – sofistikovaný ekosystém

h/commerce

Povědomí o uhlíkové stopě mění naše priority

h/commerce

Nejnovější trend v retailu – nakupovatelný obsah

h/commerce

Boj proti nadprodukci: přechod k šetrnosti


Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání