Letos jsme to rozlouskli
Havas si z Louskáčků odnesl 11 cen a tím se stal nejúspěšnější agenturou letošní soutěže ADC Czech Creative Awards.
Ocenění od kolegů z oboru mají vždycky velkou váhu, takže se každý rok účastníme a samozřejmě nás těší, když vyhrajeme. V letošním roce jsme s jedenácti Louskáčky byli nejoceňovanější agenturou.
Několik cen dostaly kampaně pro Amnesty International, která je naším dlouholetým klientem. Čtyři ceny jsme obdrželi za kampaně Ilegální oslava a Elektro otroci. Obě získaly Louskáčky jak v kategorii Print, tak ve Photography.
Dalším úspěchem večera byla kampaň Freedom selfie, realizovaná také pro Amnesty International. Posbírala čtyři trofeje v kategorii Digital – Social, Best use of Media, Digital Design a Innovation.
Získali jsme i další ocenění, a to za kampaně pro České dráhy. O tohoto nového klienta jsme soupeřili v tendru s osmi agenturami. Pouhé tři měsíce spolupráce nám během slavnostního večera vynesly hned tři ceny. Porota udělila ocenění kampani Blíž než myslíte za Outdoor a Copywriting a rozhlasovému spotu Nečekaně rychlé spojení.
V neposlední řadě gratulujeme našemu textaři Zdeňku Buchtelovi, který skóroval v kategorii Direct Marketing – Mailings/Giveaways svým Dopisem Mistrovi, jenž vytvořil pro obec Puklice.