Jelito, kopyto, platí to. Mobilem
Díky perfektnímu PR se uvedení služby Google Pay stalo jednou z důležitých událostí v českém byznysu.
Adaptovali jsme globální komunikační strategii Googlu, nastavili a řídili očekávání médií, zajistili exkluzivní rozhovory, individuálně pracovali s klíčovými novináři. Výsledkem byla téměř stovka pozitivních mediálních výstupů včetně TV a rádia.
Tomu předcházela několikaměsíční příprava, kdy bylo třeba zkoordinovat množství partnerů zapojených do této komplexní služby. Dlouho očekávaný příchod Google Pay nahrával spekulacím ze strany médií a vytvářel značnou poptávku po úniku informací. Hrozilo, že se obchodní tajemství provalí dávno před oficiálním spuštěním. Nakonec se podařilo připravit všechno až na slavnostní oznámení, zapojení partneři se sladili a mluvili stejným jazykem. A Češi mohli konečně začít platit mobilem.