Pily a sekery v digitální džungli
Jak dostat zákazníky z lesa a zahrady na internet? Husqvarna, tradiční švédská značka a největší světový výrobce lesní a zahradní techniky, je známá svými inovacemi. Svůj progresivní přístup ale potřebovala přenést i do digitálního světa.
Najít online ty správné lidi, zvlášť když na internetu netráví hodně času, je jako prodírat se hustým lesním porostem. Naštěstí jsme měli po ruce potřebné nástroje, a tak se nám pro nové weby značek Husqvarna a Gardena podařilo dát dohromady obsah, který je pro lesníky i zahrádkáře opravdu zajímavý. Návštěvnost webů rychle vyrostla nahoru a vedle stávajících zákazníků jsme přitáhli i nové.
Protože od značky právem očekávají nejen perfektní výrobky, ale také servis, zaměřili jsme se na sociálních sítích na profesionální customer care. Vedle tvorby kvalitního obsahu jsme se tedy museli umět prořezat houštinou odborných dotazů, což zákazníci patřičně ocenili.
A do třetice: Že může být digitální komunikace velkým pomocníkem, jsme ukázali i dealerům značky Husqvarna. Díky nové B2B platformě, kde jsou pro ně všechny potřebné materiály připraveny na jednom místě, můžou teď ušetřený čas a energii investovat do péče o zákazníky.