Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích
Qatar Tourism je odpovědnou národní autoritou za budování Kataru jako sofistikované, moderní, tradiční a luxusní destinace. Nedávno zahájila novou rozsáhlou online i off-line globální kampaň, jejímž cílem je čelit rychle rostoucí celosvětové konkurenci a být schopná nabídnout odpovědi i pro náročné turisty, kterým prostřednictvím aplikace a na pár kliknutí nabídne spousty zajímavých destinací.
Kampaň se opírá o brilantní kreativitu opřenou o intenzivní emoce, jejíž jádro tvoří jazyk a inspirativní copywriting. Hlavní komunikační linku dotváří titulek „Zažijte svět za hranicemi“ a následných 19 sloganů, z nichž každý se zaměřuje na konkrétní cestovatelský příběh, například „Zažijte novou úžasnost“, „Zažijte novou svěžest“ nebo „Zažijte nové okouzlení“.
„Zažijte“ v sobě spojuje výzvu k objevování, prožívání a poznávání v jednom jediném slově. V rámci kampaně má toto slovo význam otevřené pozvánky k překonání vlastních předsudků a objevování celé škály destinací, atrakcí a kulturního bohatství.
Úkolem společnosti Hercules (Havas Village) bylo přenést hloubku a živost slova do devíti různých jazyků, a to včetně francouzštiny, němčiny, španělštiny, polštiny, čínštiny, ruštiny, arabštiny a turečtiny. To, co mohlo vyústit ve ztrátu významu, kulturní nerelevantnost nebo kreativní faux pas, se proměnilo v obratné tvůrčí cvičení, hluboké porozumění potřebám jednotlivých jazyků a mistrovskou copywriterskou práci.
Hercules (Havas Village) využil svou globální komunitu skvělých textařů, z nichž všichni mají více než 12 let zkušeností, aby kreativně přepracovali hlavní titulek kampaně a 19 sloganů do devíti jazyků.
Úkolem bylo porozumět nuancím kampaně, konkrétněji anglickému slovu “experience”(zkušenost, vyzkoušet) a jak jej správně použít.
Excelentní práce s cizími jazyky., to je součást DNA Havas Village.