Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY


Milujeme výzvy k podpoře produktů a služeb, které mají hlubší význam a příběh. Když tedy společnost SMYSSLY, která vyrábí přírodní kosmetiku, oslovila naši společnost Havas, hned jsme se chopili příležitosti ke spolupráci.


Sdílejte:

Zdvojené S – signature prvek značky SMYSSLY 

Tým Havas pracoval na online vizuální identitě značky pro digitální a sociální kanály a vyvinul řadu výkonnostních kampaní zaměřených na stimulaci přímého online prodeje. Jak poslední dobou sledujeme, stále více společností se spoléhá na digitální kanály a nové technologie.

Nová vizuální identita brandu Smyssly

Kampaně se zaměřily na vyprávění příběhů o výrobcích SMYSSLY – o historii, filozofii a udržitelnosti – s cílem pomoci spotřebitelům orientovat se v nepřehledném kosmetickém prostředí.

Detaily fungující napříč komunikačními kanály 

Jedinečnost výrobků – složení, ingredience, účinky – byla sdělována prostřednictvím smyslů: přece jenom název značky je doslova hrou se slovem „smysly“.

Nový produktový design brandu Smyssly


Silvia Straková tvrdí: „Spolupráce s týmem Havas si velmi vážíme. Je k nevíře, jak přesně od začátku dokázali pochopit koncept a hodnotu značky. Naše počáteční obavy, zda se budou schopni přizpůsobit potřebám malého podniku, se rozplynuly. Společně budujeme jedinečnost značky SMYSSLY.“


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání