Havas

Rychlé uvedení na trh bylo pro společnost Zalando zásadní


Během několika let se společnost Zalando proměnila z berlínského internetového obchodu s obuví v přední evropskou online módní platformu. Díky neustálým inovacím společnost rozšířila své portfolio a spustila Zalando Lounge, jeden z nejúspěšnějších nákupních klubů v Evropě i ve světě.

Již 15 milionů registrovaných členů klubu získává přístup k prémiovým značkám za bezkonkurenčně nízké ceny. Produkty módních luxusních značek a prémiových doplňků do domácnosti si mohou zákazníci vybírat každý den v rámci nových limitovaných akcí. Zalando Lounge nabízí více než 2 500 produktů se slevami ve výši až 75 %.  

Úspěch Zalando Lounge je postaven na jednoduchém a fungujícím modelu výprodejů. Slevy v aplikaci začínají každý všední den od 7 hodin ráno a o víkendech o hodinu dříve. Zákazníci musejí být pohotoví, slevy trvají maximálně 5 dní a produktů je omezený počet.  

Rychlost je stavebním kamenem veškerých aktivit Zalando Lounge. To se neustále přizpůsobuje rychle se měnícím módním trendům a pořádá několik souběžných slevových akcí, které jsou k dispozici vždy jen po dobu několika dní. 

Společnost Zalando se obrátila na Hercules (Havas Village) ve chvíli, kdy potřebovala pomoci se sérií nových reklamních spotů Zalando Lounge, které měly být lokalizované pro více než deset evropských trhů.  

Proces, který standardně trvá 6-8 týdnů, se díky obrovskému kreativnímu úsilí Hercules týmu podařilo výrazně zkrátit. Náš tým dokázal úspěšně dodat reklamní spoty lokálním televizním stanicím za méně než 3 týdny.  

Rychlost a efektivita, ty jsou součástí DNA naší Havas Village.  

Society

Spuštění globální kampaně pro Michelin na třech kontinentech

Michelin
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Innovation

Patálie v novém designu

UNIQA

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas