Stylová kampaň pro Ahmad Tea
Když se spojí tradice s nejnovějšími trendy, vznikají unikátní projekty. Přesně jako v případě našeho klienta Ahmad Tea, kterému jsme pomohli vymyslet a zprodukovat stylovou kampaň „Čaj o páté“.
Čaj o páté představuje širokému publiku tento tradiční britský rituál a přenáší ho do současného světa v netradiční fotosérii. V hlavní roli se objevuje dlouhodobá ambasadorka prémiových čajů Ahmad Tea influencerka Koki. Kampaň je na první pohled vizuálně silná a rozpoznatelná, vrací čaji jeho stylovost a oslovuje tak i mladší publikum se zájmem o současné trendy a módu.
Vévodkyně stylu
Historie čaje o páté sahá do poloviny 19. století a stojí za ní Anna Russell, 7. vévodkyně z Bedfordu. Ta podle všeho zavedla na hradě Belvoir, kde pobývala, odpolední svačinu se svým oblíbeným čajem Darjeeling, aby zahnala hlad. V té době se totiž obědvalo brzo a velmi lehce a večeře se podávala až v pozdějších večerních hodinách. Malé čajové občerstvení tak sloužilo v první řadě k potlačení hladu a vévodkyně ho postupně etablovala jako společenskou událost, které se účastnili i hosté. A čaj o páté se tak dostal i na královský dvůr a později se všeobecně rozšířil napříč britskou společností, kde je populární dodnes.
V hlavní roli vévodkyně z Bedfordu v moderním hávu se představila dlouhodobá ambasadorka značky, make-up artistka a influencerka Koki. Ta kladla důraz i na detaily, jako je líčení, které ladila do světle fialové, což je jedna z Pantone barev roku 2022.
Kampaň tak stojí na silném vizuálu, který posouvá starou britskou tradici do současnosti a představuje ji jako hravý a stylový moment zastavení. Nechybí krásný čajový porcelán, barevné sladkosti a lehká surreálnost, která diváka přenáší z šedivé každodennosti do říše snů.
Kampaň tak vystihuje dlouhodobou komunikační linku značky Ahmad Tea, která se soustředí nejen na prémiovost a kvalitu čaje a bylinných směsí, jež nabízí, ale také na způsob, jak čaj konzumujeme. Klade si za cíl to, aby se čaj stal naším oblíbeným každodenním rituálem a příjemnou chvilkou zastavení.
„Na začátku každé kampaně je přínosné dávat si zadání, pokud možno ambiciózní, aby sloužilo všem jako hnací motor k dosažení co nejlepších výsledků. V případě naší kampaně ‚Čaj o páté‘ to nebylo nic menšího než se pokusit zachytit krásu tradičního čajového rituálu čaje o páté s typickou anglickou elegancí a lehkostí pozdně odpoledního rozjímání po celém dni. Nelehký úkol. Nadšení celého týmu z neobvyklého projektu a naše perfektní napojení s agenturou se nám však zúročily ve skvělý výsledek,“ popisuje výzvu, před kterou značka stála, brand manažerka Big Shock Pavlína Barker.
Produkce a kreativy jsme se ujali my, jakožto agentura, která s Ahmad Tea dlouhodobě spolupracuje v rámci social media komunikace. Pod naší taktovkou vznikly tyhle kouzelné fotky Tomáše Vrany, které zachycují snovou a stylovou variaci čaje o páté. Jak se vám líbí?