Do komunikace značky ING Bank se pouštíme lví silou
Lov na lva ING Bank nám vyšel skvěle. Vyhráli jsme tendr na PR služby v České republice. Spolupráce zahrnuje oblast public relations a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů.
„Agentura Havas PR nás přesvědčila schopností generovat kreativní, ale zároveň i proveditelná komunikační řešení s důrazem na digitální a sociální média,“ řekla o nás Veronika Němcová, ředitelka korporátní komunikace ING Bank. „Od naší nové agentury budeme chtít podporu zejména při komunikaci ING spořícího konta a obecně u veškeré korporátní komunikace s přesahem na sociální sítě a firemní odpovědnost.“
Náš digitální a social media tým se připojí k celkové komunikační strategii s vlastními strategickými kroky. Již nyní chystá jak kampaňové, tak produktově obsahové směry, které poté adaptuje do různých online kanálů, podle konkretního sdělení a cílové skupiny.
ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více než 250 lidí. ING Bank představila spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu.