Havas umí canvas! Ideální formát, který vtáhne a nepustí!


Všichni, kdo pracují se sociálními sítěmi, si dnes kladou dvě nejdůležitější otázky: jak uživatele na sítích zaujmout a jak udržet jejich pozornost. Nám se dlouhodobě daří obojí díky facebookovým canvasům.


Sdílejte:

Tenhle formát, který je k dispozici na trhu už zhruba 5 let, pravidelně připravujeme pro našeho klienta EKO-KOM, a. s. Jde o ideální spojení kreativity ve službách edukace, kdy se nám daří zasáhnout cílovku a hlavně – udržet si její pozornost o dost déle, než je to zvykem u jiných formátů, které Facebook nabízí.

Canvasy jsou zjednodušeně facebookové mikrostránky (microsites), které nám umožňují kombinovat jednoduchý storytelling, poutavé vizuální ztvárnění a formáty videa, fotek, textů a odkazů. Jde tak v podstatě o patchworkový příspěvek, který využívá a maximalizuje vše, co je dnes na Facebooku běžné a možné použít.

I proto jsou tak, jak je využíváme právě pro EKO-KOM, a. s., konkrétně pak pro infotainmentovou platformu Samosebou.cz, ideálním prostředníkem pro šíření klíčových sdělení, která se týkají třídění a recyklace odpadu. Naším cílem totiž je doručit poučení v lákavém obalu. Chceme, aby uživatelé dostali konkrétní informace, které je motivují k třídění odpadu a zodpovědí jejich případné pochybnosti.

Ať už jsme se zaměřili na zajímavé statistiky týkající se třídění a recyklace odpadu, na konkrétní suroviny, jako je nápojový karton, papír nebo plast, nebo na ilustrovaný přehled třídění v domácnosti v unikátním stylu vytvořeným na míru Samosebou.cz, uživatelé vždy strávili na canvasu průměrně 52 vteřin! Což je mnohonásobně více času, než je běžné u jiných formátů, kde uživatel ztratí pozornost po 3–4 sekundách!

Pro klienta EKO-KOM, a. s., jsme do roku 2022 stihli vytvořit 7 úspěšných canvasů.
Tím nejúspěšnějším z nich byl za uplynulý rok formát s „Třídicí Divou“, originální ilustrovanou postavičkou, která už několik let v rámci Samosebou.cz funguje jako osobitý maskot třídění, udržitelnosti a ekologického nakládání s odpady a kterou používáme v rámci infotainmentových článků. „Diva“ na první pohled zaujme ilustracemi vytvořenými naším kreativním týmem na míru, v případě tohoto canvasu pak tyto ilustrace poutavě přiblížily uživatelům do nejmenších detailů nejrůznější typy odpadu, které máme doma, místnost po místnosti, od koupelny po kuchyň s tipy na to, kam konkrétní odpadky vytřídit. Právě tenhle canvas si vysloužil 3 996 prokliků a měl dosah 105 417 uživatelů!


Sečteno a podtrženo: pokud dnes chcete doručit obsah, kterým se uživatelé budou rádi „scrollovat“, zkuste canvas. A pokud chcete tým, který vám ho připraví levou zadní od nápadu po exekuci, zkuste Havas!


Sdílejte:
Innovation

Google oslavuje kulturní dědictví České republiky a již podruhé s námi

GOOGLE
Innovation

Za MONETA Money Bank teď mluví čísla

MONETA Money Bank
Innovation

Jste připraveni na metaverse?

Prosumer report
Innovation

Havas umí canvas! Ideální formát, který vtáhne a nepustí!

EKO-KOM
Innovation

Česká republika v hledáčku YouTube Shorts

GOOGLE
Innovation

Patálie v novém designu

UNIQA

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání