Pankáč Trojan jede vlakem na Punkvu
Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet veze po koronavirové přestávce svoje cestující nová kampaň Českých drah. Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal ryzím pankáčem.
Pro zápletku TV spotu jsme se inspirovali jedním z výletů, které aplikace nabízí. Rodinka tedy jede do Moravského krasu na podzemní říčku Punkvu a tatínek, který čte punk odjakživa jako pank, se na to náležitě vybaví. V české reklamě proto snad poprvé dostává hlavní roli pankáč, navíc v podání herecké hvězdy Ivana Trojana.
Kromě vtipkujícího nebo možná lehce zmateného tatínka, který zavzpomínal na svoje mládí a spletl si výlet do podzemí s undergroundovým koncertem, se ve spotu objeví Kristýna Boková v roli maminky a Veronika Marková jako pubertální dcera usměrňující svého otce.
Režisérem byl jako u předchozího spotu pro byznys Ondřej Trojan.
Mediální nasazení zahrnuje OOH, print a digitální část kampaně. V rádiovém spotu zazní punková píseň v podání hlavního hrdiny spotu.