Havas

Ve dvou se to lépe táhne


A nejenom ve dvou, v partě je to ještě lepší. České dráhy proto nabízejí nový produkt – výhodnou skupinovou jízdenku. Pozornost k ní má přitáhnout i ilustrovaná printová kampaň.

Jet na výlet sám přináší mnohé komplikace. Je totiž spousta atrakcí, sportů a jiných druhů zábavy, které si člověk sám moc neužije. Jako třeba blbnutí na houpačce, jízda na vodních lyžích nebo ping-pong.

Ilustrované vizuály, jejichž autorem je Luke Tomski, vystihují melancholickou atmosféru, ve které je náš hrdina sám na výletě a čelí absurditě situací, kde mu očividně někdo chybí. Proto je tu speciální Letní skupinová jízdenka, se kterou mohou cestující výhodně vyrazit na výlet ve více lidech. Protože výlet je pak vždycky zábavnější.

Kampaň, kterou jsme připravili, se objeví v tiskových médiích Českých drah.

Česko do toho

Dredař Trojan jako teenager v letní kampani

České dráhy
Česko do toho

Když nemáte Ťapku, zkuste naši apku

České dráhy
Česko do toho

Poetická kampaň
Českých drah

České dráhy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas