Havas

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku


Současný trend udržitelnosti, na který reaguje stále více firem, se stal tématem nové kampaně Českých drah. Srovnává se v ní dopad na životní prostředí, pokud na cesty vyrazíte autem nebo vlakem.

Takzvanou uhlíkovou stopu, kterou za sebou nechávají dopravní prostředky a vyčísluje se v emisích CO2 uvolněných do atmosféry, spočítala pro České dráhy nezisková organizace CI2 o.p.s. Ta se zaměřuje na udržitelný rozvoj a sledování indikátorů udržitelnosti a zkoumá uhlíkovou a ekologickou stopu lidské činnosti nejen v dopravě.

Výsledek porovnání emisí CO2 běžného auta a vlaku je jednoznačný. Stačí si uvědomit, jak by vypadalo běžné auto, kdyby mělo být stejně ekologické jako vlak. V jednoduché vizuální zkratce to představuje kreativa od agentury Havas se vzkazem: „Vaše auto by se muselo až 4x zmenšit, abyste měli tak nízkou uhlíkovou stopu jako při cestě vlakem.“


Kampaň zacílenou na rodiny a mladší ročníky nafotil Miro Minarovich a objeví se v OOH, printu a online prostředí. Doplňuje ji podrobnější vysvětlení na speciální podstránce cd.cz/vlakemEKO.

Hlavním záměrem je zvýšit povědomí veřejnosti o problematice udržitelnosti, emisí CO2 a zátěži na planetu způsobenou silniční dopravou, která má na svědomí 72 % všech emisí v ČR. Když si pro své cesty vyberete vlak, můžete si užít kromě pohodlí a dalších výhod i dobrý pocit, že jste ohleduplnější k přírodě a jedete s až 4x nižší uhlíkovou stopou než auto.

Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy
Česko do toho

Dredař Trojan jako teenager v letní kampani

České dráhy
Česko do toho

Když nemáte Ťapku, zkuste naši apku

České dráhy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas