Na kampaně ČD máme šikovného kluka!


České dráhy přichází po několika menších taktických kampaních s novým kreativním konceptem, ve kterém poprvé figuruje i nová tvář Českých drah, Ondřej Vetchý.


Sdílejte:

Jedna z nejvýraznějších hereckých osobností a legenda českého filmu vystupuje ve dvou patnáctivteřinových spotech ilustrujících jednoduchost a výhody nákupu jízdenek online.

Ve dvou odlehčených scénkách z kuchyně hrdina kampaně ukazuje, že koupit si jízdenky přes e-shop nebo aplikaci Českých drah Můj vlak zvládne opravdu každý a nemusí být žádný mistr světa amoleta.

Cílem komunikace je zvýšit počet nákupů přes e-shop i počet uživatelů aplikace a zároveň ukázat, že online nákup jízdenek je výhodnější alternativou k nákupu u pokladny. Nová kampaň je nasazená na vybraných serverech od YouTube přes ČSFD a Uložto až po Seznam či Stream.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání