S námi se dá mládnout
Koupání v krvi panen à la Bathory, botox očního okolí… nic takového! Nejde o technologii, která vám vytuní obličej do podoby vašeho patnáctiletého já, ale o kampaň pro novou platformu skupiny AXA: AXA Health Keeper. Snad to přežijete ve zdraví, protože o to tu jde především.
S úspěšným projektem „AXA Health Keeper“ přišli španělští pojišťovací vizionáři.
Mobilní aplikace, která je zaměřená na zdravý životní styl, sport a osobní fyzický rozvoj, byla pro omlazení image pojišťovacího domu s letitou tradicí jasnou volbou. Podobně jako nápad tuhle mobilní vychytávku launchovat na český a slovenský trh.
Jedním z cílů bylo odlišit appku od stávajících aplikací zaměřených na sport, zdraví a aktivní lifestyle a zasáhnout maximální možný počet uživatelů. A tak se zrodila naše kreativní idea „Mládnout se dá zvládnout“ postavená na jedné z vlastností aplikace: AXA Health Keeper totiž pomáhá zůstat ve formě a motivovaný, aby váš zdravotní věk byl co nejnižší.
.Očekávání bylo vysoké, nejen co se počtu stažení aplikace týče, ale také ohledně šíření povědomí a zlepšení image. Silnou síť komunikačních kanálů jsme již společně s AXA vybudovali, nazrál čas ji co nejefektivněji využít.
Za epicentrum šíření jsme zvolili webovou stránku aplikace s blogem, díky němuž jsme informovali o důležitých tématech a edukovali uživatele v oblastech prevence, zdravotní péče a zdravého životního stylu. Důraz jsme kladli také na lifestylový obsah, tedy čtivé články, které jsme přizpůsobili jedinečným osobním údajům uživatelů. Tím jsme se dokázali naší cílové skupině ještě více přiblížit a dosáhnout tak ještě lepších výsledků.
.
Endorfiny jsme šířili nejen na profilech na sociálních sítích Facebook, Twitter, LinkedIn, ale také skrze cílené newslettery. Do omlazovací kúry jsme zapojili i PR a POS materiály. Průběžně jsme sbírali data, což nám pomohlo obsah přizpůsobovat a upravovat podle hlubší segmentace uživatelů.
Kampaň se stala dalším důkazem, že dnešní marketing se musí přizpůsobit digitálnímu světu kolem nás. Očekávání ohledně zásahu jsme překročili v České republice o 140 %, na Slovensku pak dokonce o 205 %. Laťka pro druhou fázi kampaně na podzim 2019 je nastavena vysoko.