Havas

S námi se dá mládnout


Koupání v krvi panen à la Bathory, botox očního okolí… nic takového! Nejde o technologii, která vám vytuní obličej do podoby vašeho patnáctiletého já, ale o kampaň pro novou platformu skupiny AXA: AXA Health Keeper. Snad to přežijete ve zdraví, protože o to tu jde především.

S úspěšným projektem „AXA Health Keeper“ přišli španělští pojišťovací vizionáři. Mobilní aplikace, která je zaměřená na zdravý životní styl, sport a osobní fyzický rozvoj, byla pro omlazení image pojišťovacího domu s letitou tradicí jasnou volbou. Podobně jako nápad tuhle mobilní vychytávku launchovat na český a slovenský trh.

Úkol zněl jasně: odlišit appku od stávajících aplikací zaměřených na sport, zdraví a aktivní lifestyle a kreativně (jak jinak) zasáhnout maximální možný počet uživatelů. A tak se zrodila naše kreativní idea „Mládnout se dá zvládnout“ postavená na jedné z vlastností aplikace: AXA Health Keeper totiž pomáhá zůstat ve formě a motivovaný, aby náš zdravotní věk byl co nejnižší.

Během jednoho roku jsme společně s AXA vybudovali silnou síť komunikačních kanálů, které jsme využili jak pro launch nové kampaně a představení nové mobilní aplikace, tak jsme díky ní šířili i další velmi důležitá témata a edukovali uživatele v oblastech prevence, zdravotní péče a zdravého životního stylu.

Strategie počítala s co nejefektivnějším využitím veškerých komunikačních kanálů AXA. Naše výstupy musely splnit očekávání na počet stažení aplikace, šíření povědomí a zlepšení image. Tyto různé cíle jsme dokázali naplnit vytvořením komunikačního ekosystému, jehož epicentrem byla webová stránka aplikace s blogem.

 

Awareness a následně konverzní část kampaně byly distribuovány vlastními kanály společnosti AXA – profily na sociálních sítích Facebook, Twitter, LinkedIn, newslettery a weby. Zapojili jsme i PR aktivity a POS materiály. Průběžně jsme sbírali data, což nám pomohlo obsah dále přizpůsobit a upravit podle hlubší segmentace uživatelů.

Důraz jsme kladli také na lifestylový obsah, tedy čtivé články, které jsme přizpůsobili jedinečným osobním údajům uživatelů. Tím jsme se dokázali naší cílové skupině ještě více přiblížit a dosáhnout tak ještě lepších výsledků.

Kampaň dopadla velmi úspěšně a ukázala, že dnešní marketing se musí (a může) přizpůsobit digitálnímu světu kolem nás. Výsledky jsme dokázali překročit v České republice v průměru o 140 %, na Slovensku pak dokonce o 205 %. A díky tomuto úspěchu se AXA rozhodla pokračovat druhou fází kampaně na podzim 2019.

Jak je vidět, mládnout by chtěl každý.

Lifestyle

Jistíme komunikaci pojišťovny AXA

AXA
Society

Na pokec s třídicím chatbotem

EKO-KOM
Innovation

ARfest Prague 2019:
Jak rozšířená realita mění svět


Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas