Mladší publikum přilákají influenceři
Abychom ke značce Jacobs přilákali mladší publikum, využili jsme skupinu influencerů na sociálních sítích. Nejkreativnější z nich pak byli pozváni na kávový workshop, aby se inspirovali, jak kombinovat kávu se zákusky.
Během léta jsme připravili kampaň a soutěž na Instagramu pod názvem RAZ-DVA PĚNOVOUS s novými speciálními produkty od Jacobs. Cílem bylo podpořit zavádění nové řady jejich produktů v České republice a na Slovensku a přilákat k této globální značce nové, mladší zákazníky. Rozhodli jsme se využít skupinu mladých influencerů na sociálních sítích, kteří měli napomoci zvýšit zapojení a důvěru ve značku Jacobs. Kampaň završil event v Expo 58, kde jsme pro autory devíti nejkreativnějších příspěvků uspořádali zážitkový workshop, tzv. Raz-dva párty.
Pro přípravu a organizaci akce jsme využili prostor ikonického Expo 58, které kdysi sloužilo jako kavárna a restaurace, a na jeden den jsme oživili jeho někdejší slávu. Dnes sice budova slouží jako sídlo Havasu, rádi ji ale občas propůjčujeme pro společenské akce. O úspěch workshopu se postarala řada lidí, kteří připravili různé aktivity, od gurmánských pekařů až po samotné influencery.
Harmonogram byl skutečně nadupaný. V jeho první části jsme výhercům představili cukrářskou hvězdu a bloggerku. S ní účastníci nejen diskutovali o dezertech, ale také si v praxi vyzkoušeli zdobení korpusu a poté výsledky kombinovali s novými příchutěmi kávy Jacobs: čokoláda, vanilka, cappuccino, čokoládový krém s Baileys a zmrzlina s příchutí slaného karamelu.
Mistr fotografie pak prozradil tipy a triky fotografického foodstylingu. Ukázal, jak vyfotit nejlepší fotku na Instagram a tím zvýšit atraktivitu profilů. Účastníci si své vlastnoručně nazdobené originální dezerty sami fotografovali a samozřejmě hned postovali na Instagram.
A aby to byl správný workshop o kávě, nemohla chybět ani odborná přednáška o kvalitě kávy a způsobech výběru i přípravy přímo z úst manažerky kvality Jacobs.