Do roku 2020 vstupujeme s 20 cenami
Za minulý rok jsme doma i v zahraničí posbírali celkem 20 cen. Naším nejoceňovanějším klientem byly České dráhy a nejoceňovanější kampaní Elektro otroci.
S národním dopravcem České dráhy jsme hned zkraje naskočili do rozjetého vlaku a záhy po začátku spolupráce již s kampaněmi bodovali na Louskáčcích. České dráhy se radovaly z premiéry na soutěži a my z toho, že jsme získali nejvíce nominací. Ani v druhé části roku jsme jízdu nezvolnili. Naši poslední reklamu s Ondřejem Vetchým v hlavní roli „To by se vám ve vlaku nestalo“ zařadil magazín Mediář mezi Top 10 českých reklam roku 2019 a dostala se i do výběru nejlepších reklam na YouTube CZ Ads Leadership board 2019. I do tohoto žebříčku jsme zavezli České dráhy poprvé.
Naše spolupráce s Amnesty International nám přináší nejen velké uspokojení z podpory dobré věci, ale také řadu ocenění. Díky kampani Elektro otroci jsme se v roce 2019 stali nejvíce v zahraničí oceňovanou českou agenturou. Tak nás označil online magazín Mediaguru ve svém článku zde. A to jsme ještě předtím za kampaně Amnesty International získali osm Louskáčků (Ilegální oslava a Elektro otroci) a za Freedom selfie stříbrného Fénixe.
Kromě toho nám minulý rok přinesl též zlatého Lemura za Google Street View na Jizerské 50 a Zlaté pero pro nejlepšího kopíka za jeho Dopis Mistrovi.