Havas

Do roku 2020 vstupujeme s 20 cenami


Za minulý rok jsme doma i v zahraničí posbírali celkem 20 cen. Naším nejoceňovanějším klientem byly České dráhy a nejoceňovanější kampaní Elektro otroci.

S národním dopravcem České dráhy jsme hned zkraje naskočili do rozjetého vlaku a záhy po začátku spolupráce již s kampaněmi bodovali na Louskáčcích. České dráhy se radovaly z premiéry na soutěži a my z toho, že jsme získali nejvíce nominací. Ani v druhé části roku jsme jízdu nezvolnili. Naši poslední reklamu s Ondřejem Vetchým v hlavní roli „To by se vám ve vlaku nestalo“ zařadil magazín Mediář mezi Top 10 českých reklam roku 2019 a dostala se i do výběru nejlepších reklam na YouTube CZ Ads Leadership board 2019. I do tohoto žebříčku jsme zavezli České dráhy poprvé.

Naše spolupráce s Amnesty International nám přináší nejen velké uspokojení z podpory dobré věci, ale také řadu ocenění. Díky kampani Elektro otroci jsme se v roce 2019 stali nejvíce v zahraničí oceňovanou českou agenturou. Tak nás označil online magazín Mediaguru ve svém článku zde. A to jsme ještě předtím za kampaně Amnesty International získali osm Louskáčků (Ilegální oslava a Elektro otroci) a za Freedom selfie stříbrného Fénixe.

Kromě toho nám minulý rok přinesl též zlatého Lemura za Google Street View na Jizerské 50 a Zlaté pero pro nejlepšího kopíka za jeho Dopis Mistrovi.

Havas Village Life

Bubny vítězství

Havas Village Life

Letos jsme to rozlouskli

Society

Šokující kampaň nám vynesla 10 mezinárodních cen

Amnesty International

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas