Všichni jsme rošťáci.A pěkně vykutálení
Svět dospělých umí být pěkně nudný. Není v něm moc místa pro dětskou hravost, bezstarostnost a lumpárny, kterými jsme se jako malí tak často bavili. Ale co kdyby existoval způsob, jak se na chvíli vrátit zpátky?
Jak v sobě probudit toho malého uličníka nebo uličnici, co jen tak pro pobavení rozesměje sebe i lidi kolem nějakou vykutálenou rošťárnou?
Fidorka se rozhodla navázat na svoje silné hodnoty a opustit teritorium plné čokoládového rozmazlovaní a intimních okamžiků. To prostě nebyla ona. Zjistili jsme, že i když její zákazníci už vyrostli, tak hravost a rošťárny mají stále v sobě. Stejně jako Fidorka, ke které dobrá nálada a dětské uličnictví prostě patří.
Zaměřili jsme se tedy na to, jak probudit v lidech spontánní chuť se znovu bavit. Nová komunikace plná žertíků a rošťáren vyvolávala úsměvy na všech stranách včetně Jana Hřebejka, který režíroval novou sérii televizních spotů. Kromě televize se podařilo pobavit lidi i na různých nečekaných místech a inspirovat je k tomu, aby se nebáli znovu probudit toho malého šibala, který v nich vždycky byl. Těch rošťáren, co začali zákazníci plánovat na Facebooku Fidorky!