Všichni jsme rošťáci.
A pěkně vykutálení


Svět dospělých umí být pěkně nudný. Není v něm moc místa pro dětskou hravost, bezstarostnost a lumpárny, kterými jsme se jako malí tak často bavili. Ale co kdyby existoval způsob, jak se na chvíli vrátit zpátky?


Sdílejte:

Jak v sobě probudit toho malého uličníka nebo uličnici, co jen tak pro pobavení rozesměje sebe i lidi kolem nějakou vykutálenou rošťárnou?

Fidorka se rozhodla navázat na svoje silné hodnoty a opustit teritorium plné čokoládového rozmazlovaní a intimních okamžiků. To prostě nebyla ona. Zjistili jsme, že i když její zákazníci už vyrostli, tak hravost a rošťárny mají stále v sobě. Stejně jako Fidorka, ke které dobrá nálada a dětské uličnictví prostě patří.


Zaměřili jsme se tedy na to, jak probudit v lidech spontánní chuť se znovu bavit. Nová komunikace plná žertíků a rošťáren vyvolávala úsměvy na všech stranách včetně Jana Hřebejka, který režíroval novou sérii televizních spotů. Kromě televize se podařilo pobavit lidi i na různých nečekaných místech a inspirovat je k tomu, aby se nebáli znovu probudit toho malého šibala, který v nich vždycky byl. Těch rošťáren, co začali zákazníci plánovat na Facebooku Fidorky!


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání