Místo činu: rodina
Opavia Zlaté patří mezi české národní poklady. Tradiční značka, která pod sebou ukrývá rozmanitou rodinu oplatek a sušenek. Z toho se stává slušná výzva, když je máte společně prezentovat v jednom spotu. Pokud bude moc obecný, nebude nikoho bavit.
Problém je, že každý z produktů má svého typického spotřebitele. Student Honza, který si pravidelně kupuje Polomáčené, je samozřejmě jiný než babička Jitka, která nedá dopustit na Derby, podobně jako její vnouček Kája na Disko. Hledali jsme proto něco ze života, v čem by se mohl najít každý, kdo si někdy koupí svoji oblíbenou Opavii. A co nám zákazníci řekli? Že sušenky a oplatky Opavia jsou tak dobré, že si je musí prostě schovávat! Zjistili jsme, že každý má doma nějaké to tajné místo, kde si ty svoje oblíbené čas od času ukryje. Maminka před dětmi vysoko v kuchyni, tatínek v garáži, synek pod polštářem.
A tak vznikl příběh malého detektiva, který se svým psím pomocníkem odhaluje tajné sušenkové skrýše po celém domě, aby si nakonec pochutnali všichni. Tradiční hodnoty značky zůstaly zachované, vyhnuli jsme se zbytečným klišé a přiblížili skutečnému životu. Vzápětí se Opavia Zlaté posunula na žebříčku oblíbenosti značek směrem vzhůru. Happy end, jak má být.