Havas

Jizerská 50 v Google Street View


To byla jízda! Konkrétně první jízda Street View Trekkeru na sněžném skútru v Česku. Že neznáte Trekker? Přeci to zařízení Googlu se spoustou čoček, které snímá ulice, abyste se mohli lépe zorientovat. Tentokrát jsme ho ale s Googlem a agenturou RAUL nasadili na trasu Jizerské 50 a byla z toho jízda hlavně mediální.

Asi jste si taky všimli: Google a další globální internetové společnosti v posledních letech čelí změně vnímání. Média často informují o jejich sporech s vládami či regulátory. Zabránit tomu nelze, ale můžete to vyvážit něčím pozitivním. Kontroverzní obraz můžou pozměnit projekty, které jsou lokálně relevantní a ukazují, že i takhle velké společnosti záleží na místním kulturním dědictví.

Oblíbená a nekontroverzní služba Street View pomáhá uchovat kulturní a přírodní dědictví z celého světa ve svých Speciálních sbírkách. Aby zpráva o nasnímání trasy tradičního běžkařského závodu byla pro média co nejpřitažlivější, spojil se Google poprvé v ČR s místním partnerem, agenturou RAUL, organizátorem sportovních akcí, která sama Street View snímky pořídila.

Projekt byl rozfázován do několika částí, takže některá média o něm informovala opakovaně. Výsledek? Spojení oblíbeného závodu se zajímavou technologií přineslo české pobočce Google jednu z největších vln pozitivní publicity: 70 mediálních výstupů s OTS* přes 30 milionů (z toho pět televizních a pět rozhlasových reportáží).

A bylo z toho taky první místo v soutěži PR kampaní Lemur v kategorii Technologie a IT. Takže díky RAULovi, díky Lemurovi a těšíme se na další projekty s Googlem!


Zleva do prava: Richard Valoušek, RAUL; Daniela Chovancová, Havas PR; Alžběta Houzarová, Google

*OTS = Opportunity to see

Havas Village Life

Letos jsme to rozlouskli

Innovation

Online streamování pro ministry

Havas Village Life

Kreativní hvězdy na Letné

Havas Academy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas