Havas

Kinoautomat vás doveze až na České lvy


Kreativní koncept letošní online kampaně Magnesia Český lev se snaží zapojit diváky pomocí mechanismu, který se inspiroval legendárním českým vynálezem – Kinoautomatem.

Hlavní hrdinka letošních spotů Klára Melíšková diváka na konci každého kampaňového spotu vtipnou formou navede na výběr dalších. A divák následně zvolí spot, který ho zaujme. Jako bonus celý mechanismus navíc obsahuje i tzv. falešné stopy, tedy krátný originální obsah, který diváka pobaví a navnadí na další „cestu“ letošními reklamami.

Cíl je samozřejmě v klientském zadání – a tedy dosáhnout maximálního možného počtu shlédnutí jednotlivých kampaňových spotů, kterých je celkem 6.

Kreativní výzvou bylo sladit naladění kinoautomatu s hlavní kreativou kampaně Magnesia Český lev a posunout ji ještě o kousek dál. A to se nám, zdá se, povedlo!

Posunuli jsme díky originálním závěrečným záběrům s vlastní kreativou, která respektuje a rozvíjí spoty hlavní, celou kamapaň do online a digitálního prostředí, kde jsme v podobném duchu „divácké volby“ a zvědavosti rozpracovali i bannery a další formáty. Celá digi/online kamapaň vyvrcholí 23.3. během samotného slavnostního večera předávání cen Český lev. Jak? Nechte se překvapit a sledujte Magnesia Facebook a Instagram!

Innovation

S AR filtrem na citlivé zuby

GSK
Česko do toho

Slavný kajakář pluje třídičkou odpadů

EKO-KOM
Havas Village Life

Tykáme si s Twitterem

Havas Academy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas