Havas

Kinoautomat z dílny Havasu vás doveze až na České lvy


Cesta České lvice onlinem se inspirovala legendárním Kinoautomatem

Kreativní koncept letošní online kampaně Magnesia Český lev se snaží zapojit diváky pomocí mechanismu, který se inspiroval legendárním českým vynálezem – Kinoautomatem.

Hlavní hrdinka letošních spotů Klára Melíšková diváka na konci každého kampaňového spotu vtipnou formou navede na výběr dalších. A divák následně zvolí spot, který ho zaujme. Jako bonus celý mechanismus navíc obsahuje i tzv. falešné stopy, tedy krátný originální obsah, který diváka pobaví a navnadí na další „cestu“ letošními reklamami.

Cíl je samozřejmě v klientském zadání – a tedy dosáhnout maximálního možného počtu shlédnutí jednotlivých kampaňových spotů, kterých je celkem 6.

Kreativní výzvou bylo sladit naladění kinoautomatu s hlavní hlavní kreativou kampaně Magnesia Český lev a posunout ji ještě o kousek dál. A to se nám, zdá se, povedlo!

Posunuli jsme díky originálním závěrečným záběrům s vlastní kreativou, která respektuje a rozvíjí spoty hlavní, celou kamapaň do online a digitálního prostředí, kde jsme v podobném duchu „divácké volby“ a zvědavosti rozpracovali i bannery a další formáty. Celá digi/online kamapaň vyvrcholí 23.3. během samotného slavnostního večera předávání cen Český lev. Jak? Nechte se překvapit a sledujte Magnesia Facebook a Instagram!

Innovation

S AR filtrem na citlivé zuby

GSK
Česko do toho

Slavný kajakář pluje třídičkou odpadů

EKO-KOM
Havas Village Life

Tykáme si s Twitterem

Havas Academy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas