24 000 drinků.
Párty, která stála za to


Představte si, že nejste úplně nejoblíbenější žák ve třídě a plánujete udělat večírek v úplně stejnou dobu jako ostatní spolužáci. Navíc nebudete podávat žádné občerstvení ani pití zdarma (naopak), přesto byste rádi, aby vás navštívilo co nejvíc kamarádů a byli s vámi co nejdéle. V podobné situaci se ocitl i Jack Daniel's, se kterým jsme již poněkolikáté připravovali aktivaci návštěvníků na největším českém hudebním festivalu Colours of Ostrava.


Sdílejte:

Počet festivalů roste, návštěvníci jsou zhýčkaní, značky se doslova bijí o každého z nich – merchandise, dárky, atrakce, nižší ceny nápojů nebo dokonce rozdávání drinků zdarma.


Jack Daniel’s právě oslavoval 150. výročí. Toho jsme maximálně využili a návštěvníkům speciální zóny umožnili stát se účastníky velké narozeninové oslavy této americké destilerie. Nadšení a pocit sounáležitosti, který lidé obvykle mají při oslavách narozenin, se stal silnou motivací k návštěvě a vedl i k lepšímu prodeji drinků. Ten byl o třetinu vyšší než v předchozím roce, konkrétně o 6 tisíc drinků! Stačily jen 4 dny a jeden jediný bar.


Tak všechno nejlepší, Jacku!


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání