Digitálně vymazlená domácnost


První kampaň z naší dílny u televizních diváků v průběžném hodnocení velice dobře skórovala, dokonce lépe než všechny ostatní spoty MONETA Money Bank za uplynulý rok.


Sdílejte:

Kampaň má za úkol podpořit prodej půjček a pokračující digitalizaci služeb a produktů banky.

Kocour i v novém televizním spotu nazvaném Chytrá domácnost zůstává glosátorem dění kolem sebe, zatímco se zkouší vypořádat s nástrahami digitálních technologií, na které si páníček půjčil v aplikaci Smart Banka ve svém mobilu.  

Nemusí sice souhlasit se všemi vychytávkami, které se páníček rozhodne pomocí půjčky pořídit, ale jeho sarkastický komentář pomáhá vypíchnout všechny benefity, které digitální bankovnictví přináší. 

Kampaň odstartovala koncem ledna, a to jak v televizi, tak online a na sociálních sítích. 


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání