Mladší publikum přilákají influenceři


Abychom ke značce Jacobs přilákali mladší publikum, využili jsme skupinu influencerů na sociálních sítích. Nejkreativnější z nich pak byli pozváni na kávový workshop, aby se inspirovali, jak kombinovat kávu se zákusky.


Sdílejte:

Během léta jsme připravili kampaňsoutěž na Instagramu pod názvem RAZ-DVA PĚNOVOUS s novými speciálními produkty od Jacobs. Cílem bylo podpořit zavádění nové řady jejich produktů v České republicena Slovensku a přilákattéto globální značce nové, mladší zákazníky. Rozhodli jsme se využít skupinu mladých influencerů na sociálních sítích, kteří měli napomoci zvýšit zapojenídůvěru ve značku Jacobs. Kampaň završil event v Expo 58, kde jsme pro autory devíti nejkreativnějších příspěvků uspořádali zážitkový workshop, tzv. Raz-dva párty.

Pro přípravu a organizaci akce jsme využili prostor ikonického Expo 58, které kdysi sloužilo jako kavárnarestaurace, a na jeden den jsme oživili jeho někdejší slávu. Dnes sice budova slouží jako sídlo Havasu, rádi ji ale občas propůjčujeme pro společenské akce. O úspěch workshopu se postarala řada lidí, kteří připravili různé aktivity, od gurmánských pekařů až po samotné influencery.

Harmonogram byl skutečně nadupaný. V jeho první části jsme výhercům představili cukrářskou hvězdu a bloggerku. S  účastníci nejen diskutovalidezertech, ale také sipraxi vyzkoušeli zdobení korpusupoté výsledky kombinovali s novými příchutěmi kávy Jacobs: čokoláda, vanilka, cappuccino, čokoládový krémBaileyszmrzlina s příchutí slaného karamelu.

Mistr fotografie pak prozradil tipytriky fotografického foodstylingu. Ukázal, jak vyfotit nejlepší fotku na Instagram a tím zvýšit atraktivitu profilů. Účastníci si své vlastnoručně nazdobené originální dezerty sami fotografovalisamozřejmě hned postovali na Instagram. 

A aby to byl správný workshop o kávě, nemohla chybět ani odborná přednáškakvalitě kávyzpůsobech výběru i přípravy přímoúst manažerky kvality Jacobs.


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání