Nečekané nakupování


Jak vyřešit kampaň pro několik zemí a desítky nákupních center? 7 vizuálů, 137 looků, 20 na míru šitých modelů, 29 modelů a modelek, 84 párů bot, 35 klobouků, 18 kabelek, 6 ananasů, 1 japonský meč, 2 metry trávníku, 3 záchranné vesty, 1 robot, 5 ponorek, 3 lepenkoví dinosauři, 5 chobotnic, 100 balónků, 1 levhart, 1 lvíče, 1 poník, 1 pes, 1 kočka, 1 papoušek, 1 racek.


Sdílejte:


Proč? Protože nakupování patří mezi největší (nejen) ženské vášně napříč národnostmi. Lidé rádi při nákupech relaxují a velká část z nich přiznává, že taková činnost je dělá šťastnými, zlepšuje jim náladu a dopřává pocit sebevědomí. Zároveň se pořád rozšiřuje nabídka nákupních možností a s tím roste i boj o loajalitu zákazníka.


Společnost Unibail-Rodamco-Westfield, přední globální developer a provozovatel luxusních nákupních center, podporuje jedinečnost svých nákupních center napříč Evropou díky originální reklamní kampani Unexpected Shopping. Vizuální styl a výrazný slogan představují jednotlivá centra jako místa, jež nabízejí řadu nečekaných překvapení za hranicemi běžného nakupování. Ať už díky designovému prostředí, exkluzivním značkám, prémiovým službám, atraktivním doprovodným programům, nebo špičkové péči o zákazníky.


„Nečekanost“ ztvárňují jednotlivé služby či aktuální akce díky hravé a nápadité interakci modelů a objektů. Univerzální koncept oslovuje ženy, muže, děti, náctileté i seniory – a to při zachování vlastní identity každého z center.


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání