S námi se dá mládnout


Koupání v krvi panen à la Bathory, botox očního okolí… nic takového! Nejde o technologii, která vám vytuní obličej do podoby vašeho patnáctiletého já, ale o kampaň pro novou platformu skupiny AXA: AXA Health Keeper. Snad to přežijete ve zdraví, protože o to tu jde především.


Sdílejte:

S úspěšným projektem „AXA Health Keeper“ přišli španělští pojišťovací vizionáři.
Mobilní aplikace, která je zaměřená na zdravý životní styl, sport a osobní fyzický rozvoj, byla pro omlazení image pojišťovacího domu s letitou tradicí jasnou volbou. Podobně jako nápad tuhle mobilní vychytávku launchovat na český a slovenský trh.

Jedním z cílů bylo odlišit appku od stávajících aplikací zaměřených na sport, zdraví a aktivní lifestyle a zasáhnout maximální možný počet uživatelů. A tak se zrodila naše kreativní idea „Mládnout se dá zvládnout“ postavená na jedné z vlastností aplikace: AXA Health Keeper totiž pomáhá zůstat ve formě a motivovaný, aby váš zdravotní věk byl co nejnižší.

.Očekávání bylo vysoké, nejen co se počtu stažení aplikace týče, ale také ohledně šíření povědomí a zlepšení image. Silnou síť komunikačních kanálů jsme již společně s AXA vybudovali, nazrál čas ji co nejefektivněji využít.

Za epicentrum šíření jsme zvolili webovou stránku aplikace s blogem, díky němuž jsme informovali o důležitých tématech a edukovali uživatele v oblastech prevence, zdravotní péče a zdravého životního stylu. Důraz jsme kladli také na lifestylový obsah, tedy čtivé články, které jsme přizpůsobili jedinečným osobním údajům uživatelů. Tím jsme se dokázali naší cílové skupině ještě více přiblížit a dosáhnout tak ještě lepších výsledků.

 .

Endorfiny jsme šířili nejen na profilech na sociálních sítích Facebook, Twitter, LinkedIn, ale také skrze cílené newslettery. Do omlazovací kúry jsme zapojili i PR a POS materiály. Průběžně jsme sbírali data, což nám pomohlo obsah přizpůsobovat a upravovat podle hlubší segmentace uživatelů.

Kampaň se stala dalším důkazem, že dnešní marketing se musí přizpůsobit digitálnímu světu kolem nás. Očekávání ohledně zásahu jsme překročili v České republice o 140 %, na Slovensku pak dokonce o 205 %. Laťka pro druhou fázi kampaně na podzim 2019 je nastavena vysoko.


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání