Havas

S novým klientem všemi SMYSSLY


Pomáhat propagovat produkty a služby, které mají příběh a širší význam, to je to, co nás opravdu baví a dává naší práci smysl. Proto jsme moc rádi, že klientem Havas Digital je česká přírodní kosmetika SMYSSLY. Nejde tu totiž jen o výjimečné produkty, ale také o skvělou synergii s klientem a naším realizačním týmem. Sečteno a podtrženo – ideální typ spolupráce!

Za značkou přírodní kosmetiky SMYSSLY s unikátním složením stojí příběh matky s dcerou. Silvia Straková a Cecília Blanárová několik let vyvíjely produkty, které jim na trhu s kosmetikou chyběly. Jejich kosmetika čerpá z přírody a respektuje životní styl a potřeby (nejen) žen všech věkových kategorií. A právě to se také musí odrážet v dlouhodobé komunikaci značky.

Digitální tým Havasu značce SMYSSLY přispěl k nastavení vizuální identity pro online kanály, pomáhá s prezentací na sociálních sítích a také s performance kampaněmi zaměřenými na přímý prodej. Tento typ marketingu je v současné době klíčový, jak nám ukázal rok 2020, kdy se většina našich klientů zaměřila právě na online, sociální sítě a nové technologie.

Náš hlavní přínos je tedy v komunikaci všech benefitů produktů SMYSSLY prostřednictvím storytellingu – filozofie, historie a současnosti značky. Finálnímu zákazníkovi tím chceme pomoci, aby se orientoval v džungli tohoto produktového segmentu, a značce chceme usnadnit nastavení a vyprofilování dlouhodobých zákazníků a zákaznic. Taková komunikace je vhodným základem i pro další typy kampaní, které jsou orientované na hard-sell.

Snažíme se doslova všemi SMYSSLY do online prostředí sociálních sítí přenést jedinečnost produktů, jejich složení, benefity a příběh, o kterém můžeme bez zaváhání říci, že opravdu prodává!

„Spolupráce s týmem Havasu si velmi vážíme. Je až neuvěřitelné, jak hned od začátku přesně pochopili koncept a hodnoty značky. Naše prvotní obavy, jestli se budou umět přizpůsobit i potřebám malé firmy, se definitivně rozplynuly. Spolu tak budujeme výjimečnost značky SMYSSLY,“ komentuje Silvia Straková.

Lifestyle

TopNatur si vybral Havas Digital

TopNatur
Society

Jak třídíme obsah, aby lidé víc třídili odpad

EKO-KOM
Meaningful Difference

Budoucnost stárnutí

Prosumer report

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas