Magazín Charger: digitální lifestyle


Magazín Charger se stal oblíbeným časopisem o technologiích i pro ty, kdo je aktivně ani nesledují, ani pravidelně nepoužívají. Prostě v nich nejedou. T-Mobilu pomohl vyprofilovat se jako technologický lídr, který dělá životy svých zákazníků aktivnější a zábavnější.


Sdílejte:

 


Charger není pouze dalším lifestylovým titulem. Odlišuje se hlavně exkluzivním obsahem v podobě rozhovorů se zajímavými osobnostmi popkultury nebo odvážnými testy mobilů a aplikací. Propojení témat mobilních technologií a životního stylu se skvěle podařilo, což potvrdil i výzkum mezi čtenáři. Pozitivní hodnocení získal od 91 % respondentů a čtyři z pěti si novou aplikaci představenou v časopisu stáhli do mobilu.


O jeho popularitě svědčí i to, že 40 000 výtisků se na pobočkách T-Mobilu rozebralo vždycky za pár dní. Vytvořili jsme tak novou kategorii mezi časopisy na českém trhu: digitální lifestyle. Značka Charger byla vybudována a papírová podoba magazínu skončila. Dnes už zákazníci T-Mobilu hltají obsah vesele dál na Charger.cz.


Sdílejte:
Lifestyle

Třídění odpadu je přirozená věc – to připomíná agentura Havas v nedávné kampani 

EKO-KOM
Lifestyle

Povolení zabíjet nudu s Bond in Motion a Havas Red 

Bond in Motion
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání